مقایسه ویژگی های سلامتی در اپل واچ سری 8 و9

یکی از نقاط قوت فروش اپل واچ، ویژگی های سلامتی است که با این ابزار پوشیدنی ارائه می شود.

به گزارش تکناک، اگر شما نیز دوست دارید بدانید تفاوت‌های بین نسخه‌های جدید و نسخه‌های قبلی آن در زمینه قابلیت‌های بهداشتی و ورزشی چیست، در ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر به دنبال بررسی مقایسه‌ای بین قابلیت‌های جدید SiP اپل واچ S9 ، صفحه‌نمایش جدید، قابلیت Double Tap و جنبه‌های دیگر Apple Watch (line of smartwatches created by Apple Inc.) سری 9 با سری 8 و نسخه‌های قبلی یا Ultra 2 در مقابل 1 هستید، بهتر است مقایسه‌های کامل ما را بررسی کنید.

در واقع، تنها یک تغییر اصلی در رابطه با ویژگی‌های بهداشتی وجود دارد که اپل واچ سری 9 آن را داراست و نسخه‌های قبلی آن ندارند که آن دسترسی به Siri در دستگاه با دسترسی به سلامت است.

به‌طور کلی، اپل اعلام کرده است که بعد از یک به‌روزرسانی در این سال، صاحبان اپل واچ سری 9 قادر خواهند بود از Siri برای دریافت به‌روزرسانی‌هایی درباره داده‌های سلامت شخصی خود استفاده کنند و همچنین با استفاده از صدا، اطلاعات سلامتی جدیدی مانند وزن، مصرف دارو و موارد دیگر را به‌طور ایمن وارد کنند.

اگر قبلاً یک Apple Watch Series 8 داشته باشید، تنها ویژگی سلامتی که از آن محروم خواهید شد، دسترسی به Siri با دسترسی به سلامت است. اما اگر اپل واچ سری 7 یا نسخه‌های قدیمی‌تری داشته باشید، با سری 9 قابلیت‌های سلامت بیشتری خواهید داشت.

در ادامه به بررسی دقیق ویژگی‌های بهداشتی سری 9 و موارد دیگر می‌پردازیم.

ویژگی‌های سلامت جدید برای تمام ساعت‌های هوشمند سازگار با watchOS 10

یک ویژگی جالب دیگر در مورد watchOS 10 این است که تمام دستگاه‌های قابل استفاده با آن، برخی از ویژگی‌های جدید و کاربردی در حوزه سلامت و ورزش را دریافت می‌کنند.

قیمت

  • سری 9 با قیمتی از 399/429 دلار و بالاتر (اپل، آمازون و مکان‌های دیگر) عرضه می‌شود.
  • سری 8 و نسخه‌های قدیمی‌تر معمولاً با تخفیف عرضه می‌شوند (آمازون، بهترین خرید و مکان‌های دیگر) – اپل فروش سری 8 را متوقف کرده است.
  • نسخه دوم اپل واچ SE با قیمتی از 249 دلار (اپل، آمازون و مکان‌های دیگر) عرضه می‌شود.

مقایسه ویژگی‌های سلامت Apple Watch Series 9 با اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 9 تغییرات بزرگی ایجاد نمی کند، اما تعدادی ارتقاء در دستگاه Siri + Health مانند صفحه نمایش روشن تر، کنترل حرکت دو بار ضربه زدن، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و S9 SiP بهبود یافته وجود دارد که می تواند برخی کاربران را جذب کند.

شما چه فکر می‌کنید؟ دسترسی به Siri با Health برای شما چقدر ارزشمند به نظر می‌رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.