منتظر اتفاق ویژه‌ای از دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 نباشید

دوربین گوشی سامسونگ

سامسونگ همیشه با ارائه مدل های جدید مشخصات دوربین گوشی های خود را ارتقاء می دهد و S23 Ultra نیز تفاوتی نخواهد داشت.دوربین گوشی سامسونگ

به گزارش تکناک، معمول است که سازندگان تلفن های همراه سخت افزار گوشی های پرچمدار خود را برای چند سال بدون تغییر نگه دارند. بنابراین خیلی جای تعجب نیست اگر در سال آینده گوشی های مدل S جدید سامسونگ چند ویژگی از مدل های پیشین خود قرض بگیرند.دوربین گوشی سامسونگ

به گفته افشاگر یوگش برار، شایعه شده است دوربین 200 مگاپیکسلی اس 23 اولترا با دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. به جز دوربین 200 مگاپیکسلی این تلفن دارای تنظیمات دوربین یکسانی با Galaxy S22 Ultra بعنی مدل قبلی خود است.

digikala

با شنیدن این خبر ممکن است کاربرانی که منتظر یک ارتقای بزرگ در مدل S23 بودند ناامید شوند. با این حال، گلکسی اس 22 اولترا یکی از بهترین گوشی های دوربین دار بود که امسال تست شد . قطعاً می‌توانیم یک سال دیگر از آن دوربین 10x جالبی که بسیاری از کاربران را  تحت تأثیر قرار داد، استفاده کرد.

لنز تله فوتو 3x نیز نتایج مناسبی را در طول فرآیند بررسی نشان داده است و با سنسور فوق عریض با زاویه دید بیشتر می توان عکس های دلپذیری از مناظر گرفت.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.