منتظر این 2 مدل گوشی جدید باشید

پس از چند هفته از عرضه‌های متعدد، روند راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند به آرامی کاهش یافته است. تنها دو محصول قرار است در چند روز آینده به طور رسمی معرفی شوند.

به گزارش تکناک، یک گوشی (mobile phone : portable device to make telephone calls using a radio link) از این دستگاه‌ها تاشو هستند. در مقابل، مدل دوم یک مدل مقرون به صرفه است. یکی از این دستگاه‌های تاشو و مقرون به صرفه در هند رونمایی خواهند شد.

در حالی که دستگاه تاشو دیگر در چین معرفی خواهد شد. هر سه دستگاه در اوایل هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهند شد. بیایید به ترتیب به این محصولات نگاه کنیم.

  1. گوشی Samsung Galaxy A05sگوشی Samsung Galaxy A05s

گوشی سامسونگ Galaxy A05s قرار است در هند در تاریخ ۱۸ اکتبر رونمایی شود. این گوشی اولین دستگاه سری Galaxy Ax5 در هند خواهد بود.

شرکت به طور رسمی مشخصات کلیدی این گوشی را اعلام کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ با نمایشگر dewdrop notched، چیپست Qualcomm Snapdragon 680، سیستم دوربین سه گانه با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل (گستره) + ۲ مگاپیکسل (ماکرو) + ۲ مگاپیکسل (عمق) و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی شبیه گوشی های هوشمند اخیر سامسونگ خواهد بود. در رنگ های سبز، بنفش و مشکی عرضه خواهد شد.

  1. گوشی Oppo Find N3 OnePlus Foldگوشی Oppo Find N3 - OnePlus Fold

گوشی Oppo Find N3 قرار است در چین در تاریخ ۱۹ اکتبر  یعنی پنجشنبه راه‌اندازی شود. مراسم ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت چین (CST) آغاز خواهد شد و به صورت زنده از طریق ویبو و سایر پلتفرم‌های ویدیویی معتبر چینی پخش خواهد شد.

همان دستگاه بعدها برای بازارهای جهانی در هند ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت هند (IST) معرفی خواهد شد. به صورت بین‌المللی، این گوشی با نام OnePlus Fold عرضه خواهد شد.

این محصول با صفحه نمایش داخلی ۷.۸ اینچی 2K، صفحه نمایش خارجی ۶.۳۱ اینچی FHD+، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حافظه RAM LPDDR5x، حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0، سیستم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسل (گستره) + ۴۸ مگاپیکسل (اولتراواید) + ۶۴ مگاپیکسل (۳ برابر زوم پریسکوپ) با تنظیم هاسلبلاد، باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.