مهاجرت نیمی از کاربران اندروید به آیفون

با وجود نو‌آوری‌های بیشتر توسط شرکت های مرتبط با اندروید ، اما اپل به تنهایی در حال مقاومت با آنهاست واین مساله ارزش فعالیت‌های اپل را بیشتر می‌کند.

به گزارش تکناک، علاوه بر این، شرکت مستقر در کوپرتینو محصولات رده‌بالا طراحی و تولید می کند، و لی طیف گسترده ای از محصولات موبایلی با سیستم اندروید ارائه می‌شود. اما هنوز در صورت تمایل به داشتن یک گوشی برتر، آیفون اولین انتخاب خواهد بود.

طبق گزارش Beyond Identity ، 49 درصد از کاربران اندروید در حال مهاجرت به آیفون هستند. از دلایل مهاجرت کاربران اندروید به آیفون می‌توان به امنیت بهتر محصولات اپل و مشکلات حریم خصوصی کمتر آنها اشاره کرد.

شرکت تحقیقاتی Beyond Identity یک نمونه تصادفی از 1003 کاربر را مورد بررسی قرار داده است. طی این بررسی، 76 درصد از کاربران اپل به بهبود عملکرد امنیتی گوشی های هوشمند اشاره کردند و این میزان ۷۴ درصد بیشتر از کاربران اندروید بود.

علاوه بر این، 20 درصد از کاربران امنیت iCloud را تایید کردند، و در مقابل، تنها 13 درصد از کاربران اندروید به امنیت مدیریت رمز عبور گوگل اطمینان دارند. این اختلاف زیاد است.

digikala

مشکل موجود تعداد افراد شرکت‌کننده کم در این نظرسنجی و تنها از ساکنین ایالات متحده آمریکا است. یعنی طبق این نظرسنجی، نمی‌توان از دیدگاه کاربران گوشی های هوشمند در دیگر مناطق و بازارهای متفاوت آگاه شد.

به عنوان مثال، به دلیل استقرار تعداد زیادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سطح اول در چین و ارائه محصولات بسیار خوب توسط آنها، آگاهی از علت انتخاب آیفون توسط کاربران چینی و در صورت وجود برندهای داخلی رقیب و آگاهی از عوامل موثر بر تصمیم آنها در خرید می‌تواند جالب باشد.

هنگام خرید یک گوشی هوشمند جدید، همه ما عملکردهای موجود سخت افزاری و نرم افزاری آن را ارزیابی می کنیم. و همچنین طراحی و اکولوژی آن را در نظر می گیریم. در واقع، برندهای گوشی های هوشمند بر روی ویژگی تمرکز نمی‌کنند، بلکه با احساسات کاربران بازی می‌کنند و اپل در ایجاد اشتیاق در مردم همتا ندارد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.