موتور سیکلت مدولار سوزوکی متخصص بالا رفتن از پله ها است

خودروساز ژاپنی سوزوکی از مفهوم منحصربفرد موتور سیکلت مدولار  MOQBA رونمایی می کند. انتظار می رود MOQBA در نمایشگاه حمل ونقل ژاپن امسال به نمایش گذاشته شود.

به گزارش تکناک،این محصول یک موتور سیکلت مدولار الکتریکی کوچک است که می تواند از پله ها بالا برود. رقیب ژاپنی، یاماها نیز چند طرح مفهومی موتورسیکلت الکتریکی جالب برای نمایش در همان رویداد دارد.

اسکوتر برقی سوزوکی MOQBA دارای چهار چرخ است که روی پایه های مفصلی کار می کنند. این موتور به عنوان اولین موتورسیکلتی که می تواند از پله های بالا راه برود، رکورد دارد.

در حالی که این موتورسیکلت هنوز یک موتورسیکلت مفهومی است، به نظر می رسد چشم انداز روشنی برای انتقال به یک مدل تولیدی دارد. سوزوکی می‌گوید MOQBA برای مشتریانی طراحی شده است که با موانعی در حمل‌ونقل مانند پله‌ها حتی در محیط‌های شهری مواجه هستند.

اسکوتر برقی مفهومی سوزوکی MOQBA برای افرادی که از نظر فیزیکی در بالا رفتن از پله ها دچار مشکل می شوند بسیار مفید خواهد بود. همچنین در عملیات اورژانس پزشکی در بالا بردن ایمن برانکارد از پله ها کاربرد دارد. MOQBA را می توان برای حمل وسایل سنگین از پله ها به بالا و پایین استفاده کرد. ترکیب شاسی پایه با اتصالات و تغییرات بدنه به این معنی است که مدل دارای سه حالت عملیاتی است که شامل حالت های صندلی، ایستاده و برانکارد هستند.

بسیاری از مشخصات کلیدی سوزوکی MOQBA هنوز در دست نیست. با این حال، این مدل در طول نمایشگاه حمل و نقل ژاپن به نمایش در خواهد آمد و ویژگی های های بیشتری در مورد این اسکوتر انقلابی ظاهر می شود. با این حال مشخص نیست سوزوکی قصد دارد این موتورسیکلت برقی چهارچرخ را در آینده نزدیک تولید کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.