مک بوک ایر با طراحی جدید در راه است

طبق یک گزارش جدید، اپل در حال توسعه مک بوک ایر و مک بوک پرو با طراحی متفاوت است و احتمالا، مدل های جدید با پنل OLED عرضه خواهند شد.

طبق یک گزارش جدید، اپل در حال توسعه مک بوک ایر و مک بوک پرو با طراحی متفاوت است و احتمالا، مدل های جدید با پنل OLED عرضه خواهند شد.

به گزارش تکناک، پیش از این، حدسیاتی درباره عرضه مک بوک ایر M2  ۱۳.۶ اینچی با پنل OLED وجود داشت. اما طبق آخرین گزارش موجود، اپل در حال تغییر اندازه کلی و طراحی مدل جدید مک بوک ایر است.

اپل مک‌بوک ایرM2 خود را در ژوئن سال گذشته عرضه کرد. این دستگاه با تراشه M2 عرضه و شامل نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود می‌شد. این مدل باعث جایگزینی نمایشگر‌های 13.3 اینچی مدل های ایر با پنل های 13.6 اینچی شد و با توجه به قدرت M2، تغییر اندازه پنل بسیار منطقی بود.

حالا، اپل دوباره قصد استفاده از نمایشگر کوچکتر در این سری را دارد. به گفته راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، اپل در حال آماده شدن برای عرضه مک بوک ایر جدید شامل پنل OLED 13.4 اینچی است. به عبارت دیگر، مدل جدید در میانه خط تولید مک‌بوک ایر قرار خواهد گرفت و مدل 13.3 اینچی قبل و مدل 13.6 اینچی بعد از آن قرار خواهد گرفت.

با این حال، در توییت این تحلیلگر جزئیات دقیقی از بازه زمانی ارائه آن وجود ندارد. اما یانگ پیش از این در گزارشی برنامه‌های اپل برای عرضه مدل‌های جدید آیپد پرو و مک بوک ایر در سال آینده را اعلام کرده بود. یعنی این مدل کاملاً جدید مک بوک ایر با صفحه نمایش OLED احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، اپل ممکن است تا سال 2026 برای عرضه مک بوک پرو اپل دست نگه ‌دارد. در حال حاضر شرکای تامین‌کننده نمایشگر آن در حال آماده سازی پنل های OLED برای آیپدهای جدید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.