لپ تاپ تاشو اپل سال 2025 عرضه می‌شود

مک بوک تاشو

اپل در حال توسعه یک مک بوک تاشو 20 اینچی برای ارائه به بازار در سال 2025 است. این مساله را پورتال Elec با استناد به منابع آگاه گزارش کرده است.

به گزارش تکناک، پروژه مک بوک تاشو اپل با صفحه نمایش 20.25 اینچی انعطاف پذیر در مراحل اولیه توسعه است و وقتی دستگاه تا شود، صفحه نمایش 15.3 اینچی ارائه خواهد داد.

به گفته این منبع، اپل همچنین قصد ارائه اولین آیپد با صفحه نمایش OLED در سال 2024 را دارد و در سال 2025 ممکن است یک دستگاه تاشو به عنوان جایگزینی برای تبلت جمع و جور iPad mini عرضه شود.

در حال حاضر چندین مدل با نمایشگرهای انعطاف پذیر در بازار وجود دارد. در سال 2020، لنوو X1 Fold را به عنوان اولین لپ‌تاپ با صفحه نمایش تاشو عرضه کرد. در ادامه یک مدل جدید در سال 2022، با صفحه نمایش 16.3 اینچی در صورت باز شدن و صفحه نمایش 12 اینچی در صورت استفاده به عنوان لپ تاپ عرضه شد. دستگاه های مشابهی نیز توسط ایسوس در دسترس قرار گرفته اند.

علاوه بر این، ایسوس در اوایل سال جاری لپ تاپ Zenbook 17 Fold را با صفحه نمایش 17.3 اینچی در هنگام باز شدن و پنل 12.5 اینچی در حالت تا شدن معرفی کرد.

در هر صورت، به نظر می رسد اپل در میان دستگاه‌های تاشو بسیار عقب‌تر از شرکت هایی مانند سامسونگ است. با این حال، ما منتظر دیدن تفاوت مک بوک تاشو اپل در آینده با رقبا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.