مک پرو سیلیکونی جدید اپل ویژگی خاصی ندارد

در جدیدترین نسخه خبرنامه Power On، مارک گورمن در گزارش خود از تکرار مک پرو سیلیکونی اپل با مشخصات پیشین و عدم استفاده از آخرین تکنولوژی موجود در آن‌ها خبر داده است.

به گزارش تکناک، اپل هنوز دسکتاپ قدرتمند خود را با تراشه سیلیکون اپل ارتقا نداده است و برنامه اعلام شده قبلی خود را از دست داده است. ، گورمن می گوید که اپل برنامه های خود را برای عرضه یک پیکربندی پیشرفته با 48 هسته CPU و 152 هسته GPU لغو کرده است.

علاوه بر این، طبق گفته وی مک پرو سیلیکونی اپل (ارائه شده با تراشه M2 Ultra) شبیه به مک‌پرو فعلی با تراشه اینتل خواهد بود، بنابراین مشتریان انتظار تغییر عمده‌ای در طراحی آن نباید داشته باشند. این محصول همچنین به دلیل ساختار سیلیکون اپل و اتصال تمام حافظه به تراشه تراشه پردازنده M2 از قابلیت ارتقا رم پشتیبانی نخواهد کرد.

از نظر قابلیت گسترش، کاربران می‌توانند از قابلیت ارتقا هارد  SSD، پردازنده گرافیکی (GPU)و   و کارت شبکه استفاده کنند. این قابلیت های ارتقا نقطه مثبت اصلی فروش مک پرو جدید اپل  در مقایسه با مک استودیو M2 اولترا آینده بدون امکان توسعه، خواهد بود.

علیرغم عدم وجود پردازنده سریعتر یا رم قابل ارتقا، کاربران احتمالاً می توانند کارت های ذخیره سازی و توسعه را از طریق اسلات کارت PCI Express دسکتاپ اضافه کنند.

طبق ادعای گورمن این دستگاه شامل دو اسلات SSD یدکی ، علاوه بر اسلات های گرافیک، رسانه و شبکه می‌شود.

با وجود از دست دادن بازه عرضه 2022 ، انتظار عرضه مک‌پرو M2 تا قبل از پایان سال جاری می رود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.