ناتیلوس هیجان همزمان قایق تفریحی و زیردریایی را به شما می‌دهد

سازنده قایق های تفریحی هلندی U-Boat Worx از طرح 25 میلیون دلاری سوپرقایق تفریحی خود به نام ناتیلوس رونمایی کرد.

سازنده قایق های تفریحی هلندی U-Boat Worx از طرح 25 میلیون دلاری سوپرقایق تفریحی خود به نام ناتیلوس رونمایی کرده که می تواند به شما تجربه مقابله با دریازدگی و غواصی زیر آب را بدهد.

به گزارش تک ناک، بیش از 150 سال پیش، کتاب 20 هزار فرسنگ زیر دریا ژول ورن برای اولین بار امکان وجود یک قایق تفریحی مجلل را که می‌توانست به میل خود در زیر آب فرو برود، مطرح کرد. در طول سال‌ها، این مفهوم توسط بسیاری از مهندسان تحسین شده و مورد توجه قرار گرفته است، اما ساختن یک نمونه اولیه در دنیای واقعی هنوز اتفاق نیفتاده بود.


اکنون، تلاش‌های مهندسی U-Boat Worx به ثمر نشسته است و کسانی که مایلند چند میلیون پول برای یک قایق تفریحی لوکس هزینه کنند، باید به یک سوال جدید پاسخ دهند. آیا آنها توانایی غواصی زیر آب را می خواهند یا نه؟

در مورد ناتیلوس چه می دانیم؟
ناتیلوس یک زیردریایی 37.5 متری است که تجملات عرشه بالایی یک قایق تفریحی را با امنیت زیردریایی زیر عرشه خود ارائه می دهد. U-Boat Worx برای اینکه تصوری از لوکس بودن عرشه بالایی عرضه کند ، یک استخر آب شیرین، یک قفسه برای نوشیدنی و یک میز ناهارخوری بزرگ برای ملوانان این وسیله نقلیه آبی و زیر آبی در نظر گرفته است.
وقتی قایق بادبانی به حالت زیر دریایی می‌رود، کل چیدمان عرشه کاملاً جمع می شود.

digikala

U-Boat Worx همچنین یک محفظه الکتریکی کاملاً مقاوم در برابر فشار طراحی کرده است که تا زمانی که قایق تفریحی به حالت غوطه وری می رود، بیرون از آب می ماند. بیانیه مطبوعاتی اضافه کرد که این محفظه همچنین می تواند غواصان را به محل غواصی مورد نظر خود منتقل کند.


در داخل قایق بادبانی ، نزدیک به 50 متر مربع فضای غذاخوری و فضای استراحت با چهار پنجره بزرگ مدور وجود دارد. قسمت شناور قایق بادبانی می تواند فضایی را برای یک اتاق خواب اصلی و چهار اتاق خواب برای حداکثر شش خدمه فراهم کند. فضای آشپزخانه حتی می تواند برای پخت غذا در زیر آب نیز مجهز شود.

حداکثر سرعت
یک موتور دیزلی-الکتریکی و با قدرت کروز، ناتیلوس را با حداکثر سرعت 9 گره (15 کیلومتردر ساعت) روی سطح حرکت می دهد. هنگامی که زیر آب است، سرعت زیردریایی 7.5 کیلومتر در ساعت است . جالب اینجاست که قایق بادبانی می تواند تا چهار روز زیر آب بماند و امکان ماجراجویی بیشتر در سفر را فراهم کند. این زیردریایی میتواند تا 200 متر در آب فرو برود.

U-Boat Worx همچنین آماده سفارشی سازی فضای داخلی مطابق با نیاز مشتریان است و انتظار می رود تمام سفارشات ظرف 30 ماه تحویل داده شوند. بنابراین، اگر به دنبال یک قایق تفریحی علمی تخیلی هستید، اکنون فروشنده ای را می شناسید که آن را می سازد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.