نام‌ کاربری جایگزین شماره‌ تلفن در واتساپ می‌شود

واتساپ به‌روزرسانی جدیدی را از طریق برنامه بتا Google Play ارائه خواهد کرد.این به روزرسانی واتساپ شامل یک قابلیت جدید نام کاربری است که مطمئنا مورد استقبال بسیاری از کاربران به خصوص کسانی که عضو گروه های بزرگ هستند قرار خواهد گرفت.

به گزارش تکناک، واتساپ با این قابلیت زمانی که شما پیامی را از یک مخاطب ناشناس در یک چت گروهی دریافت می کنید، شماره تلفن شما را با نام کاربری مورد انتخاب شما در لیست چت، جایگزین می کند.

این قابلیت برای اولین بار در آپدیت بتای واتس اپ برای اندروید 2.22.25.10 معرفی شد. در این به‌روزرسانی اولیه، شماره تلفن‌ها با نام‌های کاربری در قسمت پیام در چت‌های گروهی تعویض شدند. به لطف این قابلیت، تشخیص پیام های مخاطبین ناشناس در چت های گروهی شما آسان تر می شود. در آخرین آپدیت، واتس اپ (برنامه خدمات پیام رسان و تماس اینترنتی متا) این قابلیت را به قسمت چت اضافه کرده است.

اکنون نام کاربری منتخب شما، جایگزین شماره تلفن در قسمت چت می شود. با این قابلیت شناسایی مخاطب ناشناس، بدون نیاز به ذخیره شماره به عنوان مخاطب جدید، برای کاربران آسان تر می شود. این قابلیت بطور ویژه ای در چت های گروهی بزرگ که شناسایی اعضای ناشناس گروه دشوار است ، مفید است. همچنین ممکن است به جای شماره تلفن در بخش‌های مختلف برنامه، مانند فهرست اعضای گروه، نام منتخب شما ظاهر شود.

در حالی که این ویژگی پس از به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ برای iOS 23.5.0.73 برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا سیستم عامل iOS منتشر شده است، اما به این معنی نیست که شماره تلفن برای اعضای گروه پنهان است و شماره در قسمت چت برای همه قابل مشاهده است.

این قابلیت جدید در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است که آخرین به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ بتا را برای اندروید از پلی استور نصب می‌کنند. انتظار می رود این نسخه در روزهای آینده برای کاربران بیشتری منتشر شود. امیدواریم در آینده بتوانیم فقط از طریق نام کاربری در این برنامه محبوب ارتباط برقرار کنیم.

به طور کلی، این به‌روزرسانی مطمئناً برای بسیاری از کاربران واتساپ که با شناسایی مخاطبین ناشناخته در چت‌های گروهی مشکل دارند، یک تغییر کارآمد خواهد بود. قابلیت push name بدون شک مدیریت چت های گروهی را آسان تر می کند و ارتباطات را کارآمدتر می کند. ما همچنان به‌روزرسانی‌های WhatsApp (Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service) را رصد می‌کنیم و آخرین اخبار را در مورد پیشرفت‌های بعدی این برنامه به شما ارائه می‌کنیم.

1 دیدگاه برای “نام‌ کاربری جایگزین شماره‌ تلفن در واتساپ می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.