نحوه استعلام شارژ و بسته اینترنت همراه اول

پس از خرید شارژو بسته اینترنت همراه اول، شما باید با روش‌های اطلاع از باقیمانده شارژ و میزان ترافیک باقیمانده آن آشنا باشید.

پس از خرید شارژو بسته اینترنت همراه اول، شما باید با روش‌های اطلاع از باقیمانده شارژ و میزان ترافیک آن آشنا باشید.

به گزارش تکناک، یکی از روش‌هایی که به سرعت و بدون نیاز به اینترنت ( Internet ) می‌توانید میزان شارژ باقیمانده همراه اول خود را بررسی کنید، استفاده از کدهای USSD است.

دو کد دستوری همراه اول برای باقیمانده شارژ در این اپراتور تعریف شده که به شرح زیر است:

با وارد شدن به اپلیکیشن تماس تلفن همراه خود، شما می‌توانید شماره *10*121# را با سیم‌کارت اعتباری که قصد اطلاع از میزان شارژ باقیمانده آن را دارید، شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد، میزان شارژ باقیمانده خود را در همان زمان مشاهده کنید.

این روش از طریق کدهای USSD سریع و بدون نیاز به اتصال به اینترنت ( global system of connected computer networks based on IP addressing and routing protocols ) است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی از میزان شارژ باقیمانده خود اطلاع پیدا کنید.

یکی دیگر از کدهای دستوری که اجازه مشاهده باقیمانده شارژ را به شما می‌دهد، کد *۱۴۰*۱۱# است. با استفاده از شماره‌گیری این کد، می‌توانید علاوه بر مشاهده آنی اعتبار سیم‌کارت، میزان حجم اینترنت صبحانه و ثابت سیم‌کارت خود و زمان باقی‌مانده از فعال بودن آن را به صورت پیامک دریافت کنید. این روش نیز مانند کدهای دیگر USSD بدون نیاز به اتصال به اینترنت عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی از میزان شارژ و سایر اطلاعات مربوط به سیم‌کارت خود اطلاع پیدا کنید.

با استفاده از کد *۱۴۰*۱۱#که در بالا توضیح داده شد، می‌توانید میزان شارژ هدیه باقیمانده خود را در قالب یک پیامک دریافت کنید.

اطلاع از وضعیت بسته های اینترنت همراه اول

اطلاع از وضعیت بسته های اینترنت همراه اول موضوع مهم دیگری است که کاربران باید از آن آگاهی داشته باشند.

به این منظور می توانيم با استفاده از روش های ذیل از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و همچنین بسته رزرو خود مطلع شويم:

سامانه جامع #10* : شماره گیری  #320*100*

سامانه #100* : شماره گیری #10*100*

سامانه جامع پیامکی 10: ارسال عدد 320 لاتين

سامانه پیامکی 8080: ارسال عدد 0 لاتين

حساب کاربری همراه من: مراجعه به حساب کاربری «همراه من» قسمت گزارش مصرف

استعلام بسته اینترنت همراه اول به چه صورت است؟

در صورتی که قصد دارید از اطلاعات بسته اینترنتی خود مانند (باقی مانده حجم، باقی مانده زمان بسته، نوع بسته، زمان فعالسازی و…) آگاهی داشته باشید از روش های زیرا امکان پذیر است.

با شماره گیری کد دستوری *100*10#

با شماره گیری کد دستوری *100*620#

با شماره گیری کد دستوری *1000*210#

با نصب و وارد شدن به برنامه همراه من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.