نسخه بتای فروشگاه بازی گوگل در خارج از آمریکا عرضه می‌شود

فروشگاه بازی گوگل بر روی ویندوز

از امروز کاربران در کره، هنگ کنگ، تایوان، تایلند و استرالیا می توانند برای استفاده از فروشگاه بازی گوگل پلی روی رایانه های شخصی خود ثبت نام کنند.

به گزارش تک ناک، به طور معمول، این کاتالوگ بازی‌ها محدود به کروم‌بوک‌ها یا سایر دستگاه‌های مجهز به اندروید می‌شود، اما به زودی می‌تواند به صورت بومی روی رایانه‌های شخصی برای کاربران کشورهای منتخب اجرا شود.
با وجود اینکه کاربران ویندوز 11 مدتی است ازطریق فروشگاه آمازون به برنامه های اندروید دسترسی دارند اما گوگل می گوید نسخه بتای فروشگاه بازی گوگل در حال حاضر برای کاربران سایر فروشگاه ها در دسترس نیست گوگل پیش از این اعلام کرد که کاتالوگ بازی های اندرویدی خود را در دسامبر سال گذشته به رایانه های شخصی ویندوزی می آورد.

امکان همگام سازی مراحل بازی ذخیره‌شده در چند دستگاه با فروشگاه بازی گوگل بر روی یارانه امکان پذیر میشود.

این نسخه بتای فروشگاه بازی گوگل قرار است شامل حدود 50 بازی در زمان عرضه باشد. از جمله عناوینی مانند Summoners War، Cookie Run Kingdom، Last Fortress: Underground و Top War که نشان دهنده یک دامنه کاربری در محدوده صدها میلیون نفراست.
البته، کاربران حرفه ای توانسته اند برنامه های اندروید را از طریق شبیه سازهایی مانند Nox یا BlueStacks یا LD Player اجرا کنند، اما اجرای این برنامه ها به صورت موازی با سیستم عامل شما می تواند به طور باورنکردنی بر سرعت سیستم شما تأثیر بگذارد زیرا ازمنابع سخت افزاری زیادی استفاداه می کنند، حتی اگر حداقل مشخصات اجرای بازی های Google Play به طور قابل ملاحظه ای پایین باشد.
گوگل در مورد حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه بتای  اعلام کرده است تقریباً هر دستگاهی که در پنج سال گذشته ساخته شده است می‌تواند برنامه را به راحتی اجرا کند.
برنامه‌هایی برای گسترش نسخه بتا به به فروشگاه های دیگر در اواخر سال جاری وجود دارد، اما هنوز تاریخ قطعی آن اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.