همه آنچه باید از نسخه جدید بازی Starfield بدانید

همه آنچه باید از نسخه جدید بازی Starfield بدانید

Starfield ، یک بازی نقش آفرینی اول شخص در فضا محصولی از استودیوی بازی Bethesda Game Studios است.

به گزارش تکناک، نسخه جدید این بازی ایده‌آل آماده عرضه‌ در پاییز امسال می شود و پر از فعالیت‌های متنوع است، از تعقیب‌های جایزه‌ای گرفته تا توسعه پایگاه خود در یک سیاره ویرانه.

همچنین، این بازی قبل از انفجار بازی‌های بزرگ پرهزینه مانند Spider-Man 2 از مارول و Modern Warfare 3 منتشر خواهد شد.

معرفی اولیه Starfield در سال ۲۰۱۸ صورت گرفت و یکی از بزرگترین بازی‌های بتسدا تاکنون است و پس از سال‌ها انتظار، تقریباً آماده است. این ماجراجویی فضایی در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و توانایی دریافت جایزه بهترین بازی سال را در سال ۲۰۲۳ که پر از عناوین ممتاز است، دارد.

در ادامه، آنچه باید درباره این بازی و ماجراجویی فضایی آن بدانید، آمده است.

چه زمانی Starfield منتشر می شود؟

استارفیلد در تاریخ ۶ سپتامبر عرضه می‌شود. کسانی که نسخه پریمیوم یا نسخه Constellation بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، به دسترسی زودهنگام به بازی دست خواهند یافت و می‌توانند از تاریخ ۱ سپتامبر شروع به بازی کنند.

قیمت استارفیلد چقدر است؟

نسخه استاندارد استارفیلد با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود. نسخه پریمیوم شامل پک Constellation Skin، دسترسی به کتاب هنر دیجیتال استارفیلد، موسیقی متن اصلی و بسته‌ی افزودنی Shattered Space که پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد، می‌باشد و قیمت آن ۱۰۰ دلار است.

کسانی که نسخه استاندارد را پیش‌خرید کرده‌اند و تصمیم می‌گیرند به نسخه پریمیوم ارتقا دهند، می‌توانند با پرداخت ۳۵ دلار، ارتقا را انجام دهند.

همچنین نسخه Constellation Edition استارفیلد با قیمت ۲۵۰ دلار وجود دارد که شامل یک ساعت Starfield Chronomark و جعبه ساعت است، اما در ابتدای سال به پایان رسید و به فروش خارج شد.

آیا استارفیلد روی Xbox Game Pass است؟

بله، هنگام عرضه در تاریخ ۶ سپتامبر، استارفیلد در Xbox Game Pass برای کنسول‌ها و کامپیوتر قابل دسترسی خواهد بود. استارفیلد همچنین از گزینه Xbox Play Anywhere استفاده خواهد کرد که به صاحبان نسخه دیجیتال بازی امکان می‌دهد بدون نیاز به خرید نسخه‌های هر دو پلتفرم، از Xbox به PC و بالعکس جابجا شوند.

Xbox Game Pass یک اشتراک ماهانه با سطوح مختلف است. اشتراک فقط برای کامپیوتر هر ماه ۱۰ دلار هزینه دارد در حالی که اشتراک فقط برای Xbox  ۱۱ دلار است. برای دسترسی به بازی‌های کامپیوتر و Xbox همراه با بازی ابری، شما باید به Xbox Game Pass Ultimate با هزینه ۱۷ دلار در ماه مشترک شوید.

Starfield روی چه پلتفرمی است؟

Starfield بر روی کنسول‌های Xbox Series X و Series S منتشر خواهد شد و نیز بر روی کامپیوتر از طریق استیم و فروشگاه ویندوز قابل دسترسی خواهد بود.

داستان Starfield  چیست؟

Starfield در سال ۲۳۳۰ رخ می‌دهد. انسان‌ها به سفرهای بین سیارات و سامانه‌های ستاره‌ای دست یافته‌اند به‌سبب موتورهای گرانشی که امکان سفر بین سیارات و ستاره‌ها را فراهم می‌کنند.

بازیکنان نقش یک معدنچی را بازی می‌کنند که وظیفه اصلی او جمع‌آوری مواد در یک ماه است. در همینجا شما با یک نمونه باستانی روبرو می‌شوید که به شما یک چشم‌انداز می‌دهد. روشن می‌شود که شخصیت شما ویژه است. ماجراجویی فضایی از اینجا آغاز می‌شود و بیش از ۱۰۰۰ سیاره برای کاوش در اختیار شما قرار دارد.

چه لوازم جانبی با مارک Starfield وجود دارد؟

مایکروسافت قصد دارد کنترلر بی‌سیم استارفیلد با نسخه محدود را با قیمت ۸۰ دلار و همچنین هدست بی‌سیم استارفیلد با نسخه محدود را با قیمت ۱۲۴ دلار منتشر کند. برای کسانی که می‌خواهند به Xbox Series X خود ظاهر جدید استارفیلد ببخشند، بسته‌بندی‌های بازی با موضوع بازی در حال حاضر برای پیش‌خرید با قیمت ۴۵ دلار در دسترس است.

سایر محصولات مرتبط با استارفیلد مانند لیوان‌ها، پیراهن‌ها و حتی اسکیت‌بوردها در فروشگاه بتسدا در دسترس می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram