نوشتن پست‌های سریع در لینکدین با هوش مصنوعی

لینکدین به عنوان یک پلتفرم اجتماعی اخیرا جنبه دیگری از هوش مصنوعی مولد را برای کاربران پیاده سازی کرده است.

به گزارش تکناک، لینکدین اکنون امکان استفاده مستقیم از قدرت هوش مصنوعی مولد در تولید پست را برای کاربران فراهم می‌کند. برای افراد حرفه ای سراسر جهان، لینکدین به عنوان یک پلتفرم ارزشمند در به اشتراک گذاری رزومه‌های به‌روز و گسترش شبکه کاری خود مشهور شده است.

کاربران اغلب در مورد مسیرهای شغلی، ترفیع رتبه و دستاوردهای خود پست منتشر می کنند و آینده شغلی خود را ارتقا می‌دهند. با این حال، برنامه ریزی ایجاد این پست ها و رعایت دقت نوشتاری به خصوص برای کسانی که قبلاً هرگز در لینکدین پست منتشر نکرده‌اند، می تواند کار دشواری باشد. برای رفع این مشکل، کرن باروخ، مدیر محصول لینکدین، از ادغام هوش مصنوعی مولد برای انتشار و ایجاد پست خبر داده‌است و به کاربران جایگزین سریع تری در این دوره ارائه می دهد.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید حداقل 30 کلمه ارائه دهند و پیام کلیدی مدنظر خود برای ارائه در پست را مشخص کنند. هوش مصنوعی مولد با استفاده از ورودی کاربر، پیش نویس هایی را تولید می کند. سپس می توان آن را بررسی، ویرایش یا مستقیماً منتشر کرد. کرن باروخ اظهار داشت که این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است و در نهایت برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

با این وجود، پیش از این بسیاری از مردم در انجمن لینکدین به ارائه این ویژگی اعتراض کرده اند. طبق استدلال برخی از کاربران، این امر اعتبار پست های روی پلتفرم را به خطر می اندازد. آنها ادعا می کنند که استفاده از هوش مصنوعی مولد می تواند تعاملات در لینکدین را از ارتباطات واقعی انسانی به تبادل بین چت بات ها تبدیل کند.

معرفی هوش مصنوعی مولد در لینکدین برای ایجاد پست نیاز به برقراری تعادل ظریفی بین کارایی و اصالت دارد. ارائه رویکردی کارآمد برای تولید محتوا با ارائه این قابلیت غیرقابل انکار است، اما نگرانی در مورد حذف احتمالی ارتباط انسانی و تعامل واقعی را نمی‌توان نادیده گرفت.

در این مرحه از آزمایش این ویژگی، لینکدین باید به نگرانی‌های کاربران نیز رسیدگی کند و از ادغام هوش مصنوعی مولد و همسویی آن با اهداف کلی پلتفرم اطمینان حاصل شود. ایجاد تعادل مناسب برای حفظ ارزش لینکدین به عنوان یک شبکه برای افراد حرفه‌ای و پلتفرمی برای تقویت تعاملات واقعی، و توانمندسازی افراد در پیشرفت موثر حرفه ای کلیدی خواهد بود. چندی پیش، لینکدین در همین راستا ارائه امکان تولید متن مقدمه نامه‌ها توسط هوش مصنوعی را اعلام کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.