نگاهی به مشخصات گوشی Galaxy S23 FE سامسونگ

گوشی در دست عرضه Galaxy S23 FE قطعا علاقمندان بیشماری خواهد داشت چرا که این “پرچمدار” مقرون به صرفه جدید سامسونگ عملکرد عالی را در یک قاب هزینه‌ای ارائه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، شایعات مربوط به این دستگاه بسیار فراوان است و اکنون، تصاویر واقعی این دستگاه شناخت بهتری از این گوشی در اختیار ما قرار خواهد داد.

یک دستگاه جدید قبل از راه اندازی چندین فرآیند صدور گواهینامه را طی می کند. تصاویر واقعی دستگاه اغلب در طول این مرحله باید ارائه شوند. سپس این تصاویر آنلاین منتشر می‌شوند تا ما بتوانیم از آن‌ها لذت ببریم. دقیقاً همین اتفاق در اینجا رخ داده است.

گلکسی S23 FE برای دریافت گواهی TENAA در چین حضور داشته است. لیست شامل تصاویر واقعی دستگاه است که به ما دیدگاه خوبی نسبت به تلفن آینده سامسونگ می‌دهد. ظاهر این دستگاه با بسیاری از رندرهای فاش شده گلکسی S23 FE که تاکنون دیده ایم، تفاوت چندانی ندارد.

بر اساس آنچه تاکنون شناخته شده است، گلکسی S23 FE با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن 2340×1080 پیکسل عرضه خواهد شد. زیر ساخت آن شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای است، احتمالاً Snapdragon 8 Gen 1 در آمریکا و Exynos 2200 در سایر مناطق، همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

پشت دستگاه دارای طراحی آشنای بریدگی دوربین دایره‌ای سامسونگ است که امسال در اکثر گوشی‌هایش دیده‌ایم. دوربین‌ها همراه با یک فلاش LED در یک پنل پشتی ساده قرار دارند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی S23 FE دارای باتری 4,370mAh خواهد بود و همچنین از پشتیبانی 5G برخوردار خواهد بود.

منتظر می‌مانیم که گلکسی S23 FE به زودی در هند رونمایی شود، احتمالاً تا انتهای این ماه، با قیمت مورد انتظار 663 دلار عرضه خواهد شد. گلکسی S23 FE در نهایت در بازارهای دیگر جهان نیز عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.