هامر 2 ساعت هوشمند جدید عرضه کرد

شرکت هندی هامر مجموعه فناوری پوشیدنی خود را با عرضه دو ساعت هوشمند HAMMER Active 2.0 و HAMMER Cyclone گسترش داده است.

به گزارش تکناک، زمان استراتژیک عرضه آن برای Amazon Prime Day 2023 مقرر شده است و به مشتریان احتمالی فرصت استفاده از این دستگاه‌ها با قیمت‌های جذاب را می‌دهد.

مشخصات HAMMER Active 2.0

HAMMER Active 2.0 تجربه تماشای شفافی را در صفحه نمایش بزرگ 1.95 اینچی IPS با وضوح 240×240 خود، در کنار اتصال بلوتوث و درجه مقاومت در برابر آب IP67 ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی های چشمگیری از جمله GPS بومی، به روز رسانی آب و هوا، گام شمار، کنترل دوربین، ساعت هوشمند، بازی های بومی و کنترل موسیقی است.

همچنین از ردیابی تناسب اندام جامع از طریق برنامه مرتبط خود، MasWear، شامل نظارت بر خواب، ردیابی ضربان قلب و SpO2 و اندازه‌گیری دما، پشتیبانی می‌کند. کاربران می توانند تجربه Active 2.0 خود را با انتخاب از میان بیش از 100 والپیپر و دسترسی به 60 حالت ورزشی، شخصی سازی کنند.

مشخصات HAMMER Cyclone

ساعت هوشمند Cyclone یک صفحه نمایش گرد 1.39 اینچی 60 هرتزی با وضوح 360×360 و روشنایی 600 نیت به همراه بدنه فلزی، بند قابل جدا شدن در چهار رنگ مختلف و محافظت با رمز عبور است. علاوه بر این، اتصال بلوتوث 5.2، بلندگوی داخلی و میکروفون را برای تجربه بهتر تماس ارائه می دهد.

Cyclone، مشابه Active 2.0، دارای طیف گسترده ای از ویژگی های ردیابی سلامت، یک ردیاب سلامت اختصاصی بانوان و حالت‌های ورزشی متعدد است و در برنامه FitCloudPro اجرا می شود. این ساعت همچنین شامل تمام ویژگی های اساسی دیگر مانند گام شمار، کنترل دوربین، ساعت هوشمند، به روز رسانی آب و هوا، تایمر، بازی های بومی و کنترل موسیقی می‌شود.

روهیت ناندوانی، بنیانگذار و مدیر عامل HAMMER، هیجان خود را در مورد ارائه این ساعت‌ها ابراز کرده است. طبق اظهارات وی، ساعت های هوشمند Active 2.0 و Cyclone فناوری نوآورانه، سبک و کاربردی را با هم ترکیب می کنند. عملکرد گسترده این ساعت‌های هوشمند نیاز‌های کاربران علاقمند به تناسب اندام یا دوستداران فناوری و یا علاقمندان به داشتن ساعت مچی راحت در طول روز را برآورده می‌کنند.

هر دو HAMMER Active 2.0 و Cyclone با پلتفرم‌های iOS و اندروید سازگار هستند و به کاربران گسترده‌تری امکان لذت از این دستگاه‌های پوشیدنی‌ را می‌دهد. HAMMER Cyclone با قیمت روپیه 1299 و HAMMER Active 2.0 با قیمت 1,899 روپیه به فروش می‌رسد. این ساعت‌های هوشمند از نیمه‌شب 15 جولای در وب‌سایت HAMMER و آمازون در دسترس خواهد بود. HAMMER همچنین اخیراً ساعت هوشمند Fit+ را با قیمت 2399 روپیه در هند عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.