با این ابزار هوش مصنوعی به سادگی متن تبلیغاتی بنویسید

پلتفرم ویدیویی Vimeo می‌گوید ابزارهای هوش مصنوعی جدیدش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به سرعت اعلامیه‌های ویدیویی تولید کنند، اسکریپت بنویسند و کلمات تکراری را در ضبط‌ها حذف کنند.

به گزارش تکناک، پلتفرم ویدیویی Vimeo ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای کاربران اشتراکی خود ادغام کرده است که شامل قابلیت تولید اسکریپت با استفاده از فناوری OpenAI می شود.

این شرکت این ابزارها را به عنوان یک روش برای “یک ویدیوی کاملا تولید شده در چند دقیقه ” برای کاربران تبلیغ می کند و برای مشتریان شرکتی این ابزارها را به عنوان یک ابزار مفید پیشنهاد می کند.

کاربردهای بالقوه آن شامل “ایجاد سریع ریل های برجسته، برگزاری رویدادهای مجازی یا جلسات شرکتی و صادر کردن کلیپ های نقل قول برای ویدیوهای بازاریابی کوتاه” است.

سه ویژگی جدید وجود دارد. اولین ویژگی یک مولد اسکریپت است که آن ها را بر اساس یک توضیح مختصر و ورودی های کلیدی مانند لحن و طول تولید می کند. دومین ویژگی، تله پرومپتر است که هیچ عنصر هوش مصنوعی واقعی ندارد، اما به کاربران اجازه می دهد زمانبندی و اندازه فونت را تنظیم کنند و سومین ویژگی، ویرایشگر ویدیویی متنی است که به طور خودکار “کلمات پرکننده، توقف های طولانی و لحظات ناخوشایند” را شناسایی می کند و به کاربران اجازه می دهد آنها را با یک کلیک حذف کنند. این ابزارها در ماه جولای برای کاربرانی که برای طرح استاندارد به بالا Vimeo  هزینه پرداخت می کنند (با قیمت های شروع از 20 دلار در ماه) در دسترس خواهند بود.

این ابزارها به نظر مفید می آیند، اما ما نتوانستیم ویژگی مهمتر یعنی ژنراتور اسکریپت را تست کنیم. این ویژگی شاید مفید باشد، اما ممکن است بی ارزش باشد. به عنوان مثال، اگر شما اعلام محصول یا خدمات جدیدی را از شرکت خود داشته باشید، سیستم چگونه این اطلاعات را خواهد شناخت و در چه حد کاربران باید خروجی آن را ویرایش کنند تا صحت آن تأیید شود؟ با این حال، ابزارهای OpenAI مانند ChatGPT مسلط به تولید متن تبلیغاتی بی معنی شرکتی هستند و این بدون شک برای برخی از کاربران یک صرفه جویی زمانی خوب است.

Vimeo امیدوار است که با این ابزارها به عنوان “منبعی جامع برای تولید ویدیو” در بازار موضع قوی‌تری پیدا کند. اگرچه این سایت در گذشته به عنوان یک میزبان ویدیویی با تمرکز بر محتوای خلاقانه به رقابت با یوتیوب امیدوار بود، اما در حال حاضر به مشتریان شرکتی متمرکز شده است. ترکیب ابزارهای تولید همراه با هزینه های میزبانی می تواند به تقویت این پیشنهاد کمک کند.

اشرف الکرمی، معاون رئیس توسعه محصولات Vimeo به The Verge گفت که ژنراتور اسکریپت “توسط OpenAI قدرت گرفته است”، اما مشخص نکرد کدام مدل (ChatGPT یا GPT-3 و غیره) استفاده شده است. الکرمی همچنین بیان کرد که در حال حاضر شرکت از ویدیوها برای آموزش مدل‌های AI مولد استفاده نمی‌کند. استفاده از داده به این صورت (همانطور که گوگل از یوتیوب برای آموزش سیستم های AI خود استفاده کرده است) در صورتی که ویژگی‌های تولید به خوبی فروش نمی‌روند، می‌تواند درآمد آینده‌ را فراهم کند.

بروزرسانی، سه‌شنبه ۲۰ ژوئن: Vimeo  قبلاً اعلام کرده بود که ویژگی ها در تاریخ ۱۷ جولای در دسترس خواهند بود، اما حالا آنها تاریخ شروع را به “هر زمانی در ماه جولای” تغییر داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.