امکان اشتراک‌گذاری فایل صوتی در استاتوس واتساپ

اتساپ مشغول کار بر روی ویژگی به روزرسانی وضعیت (استاتوس) با پیام صوتی است و این ویژگی بتا در اختیار تعدادی از آزمایش‌کنندگان قرار گرفته است.

واتساپ مشغول کار بر روی ویژگی به روزرسانی وضعیت (استاتوس) با پیام صوتی است و این ویژگی از طریق آخرین به‌روزرسانی بتا در Google Play Store در اختیار تعدادی از آزمایش‌کنندگان قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، بدین منظور، دکمه ارسال به یک دکمه میکروفون تبدیل می‌شود و می‌توان با نگه داشتن آن پیامی درست مانند ارسال پیام‌های صوتی در یک چت معمولی واتساپ ضبط کرد و به اشتراک گذاشت.

واتساپ ممکن است از عملکرد خوبی در همگام سازی گزارش تماس ها برخوردار نباشد، اما یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسانی با رمزگذاری سراسری است. سال‌ها پیش با ارائه ویژگی‌های اشتراک‌ فایل‌های رسانه‌ای موقت توسط شرکت‌هایی مانند اسنپ‌چت و سایر شرکت‌های متا، واتساپ نیز گزینه‌هایی مانند حذف خودکار پیام‌ها، قابلیت یکبار مشاهده فایل‌ها، و اشتراک به‌روزرسانی‌ استاتوس (وضعیت) با لیست مخاطبین را ارائه کرد.

اتساپ مشغول کار بر روی ویژگی به روزرسانی وضعیت (استاتوس) با پیام صوتی است و این ویژگی  بتا در اختیار تعدادی از آزمایش‌کنندگان قرار گرفته است.

با این حال، افراد در استفاده از انواع فایل‌های رسانه هایی به عنوان اشتراک در به روز رسانی استاتوس ، نسبتاً محدود بوده‌اند. اکنون، واتساپ به کاربران اجازه اشتراک پیام های صوتی به عنوان به روزرسانی وضعیت خود را می‌دهد.

این یادداشت‌های صوتی را مانند همه به‌روزرسانی‌های استاتوس واتساپ ، می‌توان با افراد دلخواه به اشتراک گذاشت. استاتوس صوتی واتساپ مانند تمام به‌روزرسانی‌های استاتوس دیگر رمزگذاری شده‌اند و به مدت 24 ساعت مگر در ‌صورت حذف دستی نشان داده می‌شوند. فایل‌های صوتی نیز شامل محدودیت زمانی 30 ثانیه‌ای می‌شوند. در صورت استفاده مخاطبین از نسخه قدیمی واتساپ ، امکان مشاهده به روز رسانی وضعیت صوتی شما را نخواهند داشت.

اگرچه ممکن است در ابتدا این ویژگی قابل توجه به نظر نرسد، اما به منظور جایگزینی آن با فرایند ویرایش صدا و تبدیل‌ آن به فایل ویدیویی بهتر است. همچنین بسیار ساده تر از ارسال یک پیام ضبط شده به چندین مخاطب است. نزدیک به یک سال می‌شود که این ویژگی در دست توسعه است، با این حال، واتساپ جزئیاتی از آن ارائه نکرده است و هنوز در هیچ یک از دستگاه‌های شامل نسخه آزمایشی واتساپ، مشاهده نشده‌است. بنابراین، ممکن است تغییرات بیشتری در عملکرد آن قبل از انتشار جهانی ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.