اعتراف یک گروه نظامی به وجود اشیاء پرنده عجیب در آسمان

یک پدیده هوایی ناشناس یا UAP در این ویدیوی طبقه بندی نشده که توسط یک هواپیمای نیروی دریایی ایالات متحده گرفته شده است ظاهر می شود.

یک گروه ضربت پنتاگون در آستانه انتشار گزارشی با عنوان “پدیده های هوایی ناشناس”، است که در آن به مشاهدات غیرعادی اشیاء پرنده عجیب و غریب می پردازد.

به گزارش تک ناک، در این گزارش آمده است که این اشیاء پرنده قوانین فیزیک را نقض می کنند و به کرات باعث سردرگمی نیروهای نظامی در 15 سال اخیر شده اند.همه می توانند حدس بزنند که که این گزارش قرار است چه چیزی را فاش ‌کند یا ‌نکند اما احتمالا خلبان‌ها در مورد آنچه در طول سال‌های منتهی به این گزارش دیده‌اند می توانند علنا صحبت کنند. در آخرین نمونه، ستوان سابق نیروی دریایی رایان گریوز در مصاحبه ای با شبکه خبری سی بی اس در مورد تجربیات خود صحبت کرده است.

گریوز می گوید که از سال 2015 و به مدت 2 سال اشیاء قابل مانور عجیبی را می دید که در یک فضای محدود هوایی بر فراز ویرجینیا بیچ پرواز می کردند. اینها فقط مشاهده یک باره نبودند ،این ستوان بازنشسته می گوید که تقریباً دو سال هر روز با این اشیاء روبرو شده است.

گریوز تنها خلبانی نیست که در این خصوص صحبت کرده است. از زمانی که نیویورک تایمز یک گزارش بمب در مورد یک سری ویدیوهای طبقه بندی نشده از UAP ها منتشر کرد، اعضای نیروی هوایی و نیروی دریایی علناً در مورد مشاهده های عجیب اجسامی صحبت کردند که به نظر می رسید قوانین فیزیک را نقض می کنند.

digikala

برای گریوز، این اشیا می توانند یک تهدید واقعی باشند.او به سی‌بی‌اس گفت: صادقانه بگویم، من نگران هستم. می‌دانید، اگر این جت‌های تاکتیکی از کشور دیگری بودند که در آنجا معلق بودند، می توانست مشکل بزرگی باشد .او به همراه بسیاری از خلبانان دیگر که مشاهدات مشابهی انجام داده‌اند، با نبردی سخت برای جدی گرفته شدن روبرو هستند.

 

او گفت: «ما نمی‌خواهیم مستقیم به مشکلات نگاه کنیم چون کمی متفاوت به نظر می‌رسد ، به احتمال زیاد مشاهده ها یک “برنامه مشاهده تهدید” هستند و غیرممکن نیست که روسیه یا چین پشت آن باشند. »
یک چیز واضح است، اشیایی که خلبانان با آنها روبرو شده اند باید از فناوری فوق العاده پیشرفته ای برخوردار باشند.فن آوری ای را تصور کنید که می تواند 600 تا 700 نیروی G داشته باشد، می تواند 20 هزار کیلومتردر ساعت پرواز کند و از رادار فرار کند و می تواند در هوا و آب و احتمالاً فضا پرواز کند والبته که هیچ نشانه آشکاری نداشته باشد.
لوئیس الیزوندو، مقام سابق وزارت دفاع آمریکا به سی‌بی‌اس گفت: نیروی محرکه، بدون بال، بدون سطوح کنترلی هنوز هم می‌تواند اثرات طبیعی گرانش زمین را به چالش بکشد. “این دقیقاً همان چیزی است که ما می بینیم.”

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.