ورود شگفت انگیز شیائومی میکس فولد 3 به بازار تاشوها

لو ویبینگ، رئیس کمپانی شیائومی، امروز در اعلامیه ای رسما از  عرضه شیائومی میکس فولد 3 در ماه آگوست خبر داد.

به گزارش تکناک، رئیس این غول چینی این اطلاعیه را در پاسخ به سوالی در Weibo که یک پلتفرم رسانه اجتماعی معروف چینی است، اعلام کرد.

او در قسمت نظرات اشاره کرد که شیائومی یک ارتقاء کارخانه ای با نام Smart Factory دارد. پس از این ارتقا، شیائومی میکس فولد 3 را به صورت انبوه تولید می کند. این گوشی تاشو در اولین کارخانه جدید شیائومی تولید خواهد شد.

در میکس فولد 3 انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم؟

لو ویبینگ اظهار داشت که کارخانه جدید شیائومی از نظر سیستم‌های تولیدی، ارتقاء قابل توجهی داشته است. تمام این ارتقاها باعث می شود که میکس فولد 3 از میکس فولد 2 قوی تر و بادوام تر باشد. علاوه بر این، ارتقاء کارخانه ای با هدف نازک تر کردن گوشی های آینده انجام می شود.

همچنین تایید شده است که میکس فولد 3، دارای دوربین های برند لایکا است. تنظیمات لایکا باعث می شود سیستم های دوربین توانایی بیشتری برای گرفتن عکس های شگفت انگیز داشته باشند. شیائومی در چند سال گذشته با لایکا همکاری کرده است و یکی از جدیدترین محصولات این همکاری شیائومی 13 اولترا است که در عملکرد دوربین شگفت انگیز است.

این واقعیت که میکس فولد 3 نازک‌تر از میکس فولد 2 خواهد بود، بسیار جذاب است. میکس فولد 2 در حالت تا شده 11.3 میلی متر ضخامت دارد. این اندازه گیری در حال حاضر شگفت انگیز است، به خصوص زمانی که آن را با دستگاه های گلکسی زد فولد سامسونگ مقایسه کنید.

این واقعیت که شیائومی موفق شده است میکس فولد 3 را نازک‌تر از 11.3 میلی‌متر کند، می‌تواند برای دستگاه‌های تاشو گلکسی دردسر ایجاد کند.

مشخصات مورد انتظار شیائومی میکس فولد 3

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات شیائومی میکس فولد 3 در دست نیست. اما انتظار می رود این دستگاه با دوربین زیر نمایشگر عرضه شود. دوربین گوشی احتمالا در صفحه نمایش تاشو وجود خواهد داشت که تجربه تماشای همه جانبه ای را به کاربران ارائه می دهد. نمایشگر بیرونی احتمالاً طراحی و تنظیمات مشابه میکس فولد 2 را خواهد داشت.

از نظر دوربین، انتظار می رود شیائومی میکس فولد 3 با تنظیمات قوی عرضه شود. نقطه برجسته اصلی لنز دوربین این گوشی، زوم پریسکوپ است که به شما امکان می دهد تا زوم اپتیکال 5 برابری انجام دهید و بدون از دست دادن جزئیات تصاویر، عکس های نزدیکی بگیرید.

علاوه بر این، از آنجایی که میکس فولد 3 یک دستگاه پرچمدار از شیائومی خواهد بود، می توان تصور کرد که پردازنده Snapdragon 8  نسل 2 در داخل آن وجود خواهد داشت. این پردازنده پرچمدار کنونی SoC اندروید کوالکام است. این گوشی از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دسترسی میکس فولد 3

اگر تاکنون یکی از نسخه‌های میکس فولد شیائومی را داشته اید، ممکن است بدانید که این دستگاه‌ها به صورت محدود در دسترس هستند. شیائومی در گذشته، میکس فولد 1 و 2 را به طور انحصاری در چین عرضه کرد.

طبق شایعات اخیر این مورد برای میکس فولد 3 هم صدق می کند. یعنی پرچمدار تاشو شیائومی عرضه جهانی نخواهد داشت. این یک خبر بد برای کسانی است که مشتاقانه منتظر این گوشی هستند.

علاقه مندان به فناوری از اینکه می بینند تولیدکنندگان چینی دستگاه های پرچمدار خود را در بازار جهانی عرضه نمی کنند، بسیار خسته شده اند. این یک روند آزار دهنده بوده است که چند سالی است که ادامه دارد. اما باز هم شیائومی به طور رسمی این اطلاعات را فاش نکرده است. بنابراین هیچ چیز قطعی نیست و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا میکس فولد 3 محدود به چین خواهد ماند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.