افزایش ببیندگان تلویزیونی MLS با ورود لیونل مسی

لیونل مسی با حضور خود در آمریکا، بر لیگ MLS تأثیر بسیاری گذاشته است و این خبر خوبی برای اپل است.

به گزارش تکناک، اکنون که این ستاره در میامی بازی می‌کند، شراکت اپل با MLS توجه بیشتری به خود جلب کرده است.

این لیگ جهت ارائه سرویس استریم به نام MLS Season Pass با اپل همکاری کرده است که در این فصل شروع شده و تا ده سال آینده ادامه خواهد داشت.

مسی در تاریخ ۲۱ ژوئیه در اولین بازی خود برای باشگاه جدیدش، اینتر میامی، بازی کرده است و به نظر می‌رسد که تعداد بینندگان از قبل افزایش یافته است.

اگرچه اپل اعداد دقیقی را منتشر نکرد، اما در یک بیانیه، سخنگوی اپل، تام نومایر (Tom Neumayr)، توضیح داد که ۱۹ تا ۲۶ ژوئیه، ” سومین بازی محبوب‌ در MLS Season Pass را با بینندگان در تقریباً ۱۰۰ کشور و منطقه جهان، داشتیم و طرفداران این بازی‌ها بین پخش‌های با زبان انگلیسی و اسپانیایی MLS Season Pass برابر تقسیم شده بودند.”

با توجه به اینکه مسی تاکنون تنها در دو بازی شرکت کرده است، حضور او ممکن است حداقل در اوایل رقابت‌ها، تأثیراتی برای باقی لیگ به همراه داشته باشد.

البته هنوز بسیار زود است و بدون ارقام دقیق، سخت است بدانیم حضور مسی چه تأثیری بر عضویت بیشتر داشته است. مجله تجارت ورزشی قبلاً گزارش داده بود که MLS Season Pass قبل از حضور مسی نزدیک به ۱ میلیون عضو داشت.

اما حضور او باعث شده است که علاقه‌مندی جدیدی درباره لیگ ایجاد شود که احتمالاً تعداد بیشتری از افراد برای تماشای بازی‌ها به مسابقات جذب شوند.  اپل به وضوح می‌داند که این موضوع چه تأثیری دارد: شرکت به شدت حضور او را تبلیغ کرده است، یک بیانیه برای رسانه‌ها منتشر کرده و حتی تصویر چهره مسی را در بالای اپلیکیشن استور نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.