ورود GIF به کامنت‌های اینستاگرام

رئیس اینستاگرام تأیید کرد که امکان پاسخ به پست‌ها با استفاده از GIF در کامنت‌های اینستاگرام به زودی امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش تکناک، در یک گفتگو در کانال های اینستاگرام، آدام موسری رئیس این پلتفرم با مارک زاکربرگ، تأیید کرد که اینستاگرام امکان پاسخ دادن به پست ها با استفاده از GIF ها در کامنت ها امکان پذیر خواهد کرد.

کانال های اینستاگرام یک ویژگی است که  از ابتدای امسال راه‌اندازی شد و بسیار شبیه به آنچه که قبلاً در تلگرام دیده بودیم، عمل می کند. این قابلیت تنها در برنامه های موبایل اینستاگرام موجود است. به طوری که کانال ها فقط برای دنبال‌کنندگان قابل نمایش هستند.

این ویژگی جدید در اینستاگرام به همان روشی که در فیسبوک وجود دارد، کار می‌کند. کاربران قادر خواهند بود یکی از GIF ‌های موجود را انتخاب کنند یا در Giphy برای یافتن آن جستجو کنند. بنابراین، به زودی بخش کامنت‌ها به یک لیست گسترده از GIF ‌ها و میم‌ها تبدیل خواهد شد.

این تنها ویژگی اعلام شده در این گفت‌وگو نبود، موسری همچنین تأیید کرد که در Reels هم قابلیت اضافه کردن متن آهنگ به ویدئوها اضافه خواهد شد. او اعلام کرد که این ویژگی با بهبود ویژگی قبلی auto-caption sticker که در سال 2021 معرفی شده بود، اجرا خواهد شد. auto-caption sticker با ایجاد یک خط زمانی در رابط Reels، امکان هماهنگی دقیق‌تر متن و صدا را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.