استوری های تا 60 ثانیه اینستاگرام دیگر به کلیپ تقسیم نمی‌شوند

اینستاگرام در حال ارائه کردن قابلیت استوری های 30 ثانیه ای به کاربران خود است. پس از ارائه این قابلیت دیگر استوری های تا 60 ثانیه در اینستاگرام به کلیپ های مختلف 15 ثانیه ای تقسیم نمی شوند.

اینستاگرام در حال ارائه کردن قابلیت استوری های 30 ثانیه ای به کاربران خود است. پس از ارائه این قابلیت دیگر استوری های تا 60 ثانیه در اینستاگرام به کلیپ های مختلف 15 ثانیه ای تقسیم نمی شوند.

به گزارش تک ناک، این شرکت این قابلیت را در اواخر سال گذشته با ارائه به برخی کاربران آزمایش کرد و اکنون این قابلیت آماده ارائه به همه کاربران است.

یکی از سخنگویان متا در ایمیل به TechCrunch گفت: ما همیشه در حال کار روی راه‌هایی برای بهبود تجربه کاری کاربران در بخش  استوری ها هستیم. اکنون به‌جای اینکه استوری های تا 60 ثانیه اینستاگرام به‌طور خودکار به کلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای تبدیل شوند می توان ، استوری ها  را تا ۶۰ ثانیه به‌طور مداوم پخش  و ایجاد کرد.

تغییر جدید احتمالا  یک بهبود  خوشایند  هم برای کاربران و هم برای بینندگان است. کاربران اکنون می‌توانند استوری‌های بدون وقفه را پست کنند که تجزیه نمی‌شوند و از سوی دیگر، بینندگان دیگر مجبور نخواهند بود به طور مداوم برای دریافت ویدیوی طولانی که ممکن است تمایلی به دیدن آن نداشته باشند، ضربه بزنند. اما این تغییر شاید توسط کاربران و مخاطبانی که سادگی داستان‌های کوتاه و کوچک را دوست دارند، خیلی استقبال نشود.

علاوه بر این، ارسال استوری‌های بدون وقفه و طولانی‌تر تا حدودی خطوط بین Stories و Reels را محو می‌کند، زیرا اکنون دو گزینه برای ارسال یک ویدیوی 60 ثانیه‌ای وجود دارد.

از آنجایی که اینستاگرام به سمت ویدئو می رود، این شبکه اجتماعی محدودیت های زمانی محصولات ویدئویی خود را افزایش داده است. در ژوئن، این شرکت پشتیبانی از Reels طولانی‌تر اینستاگرام تا 90 ثانیه را اضافه کرد که از محدودیت قبلی 60 ثانیه بیشتر بود. 

اینستاگرام همچنین اخیراً تغییری در سیستم خود ایجاد کرده است که پست‌های ویدیویی جدید که کمتر از 15 دقیقه هستند را به‌طور خودکار به‌صورت Reels به اشتراک می گذراد.

با توجه به اینکه وقتی آدام موسری، رئیس اینستاگرام اولویت‌های اینستاگرام را برای سال 2022 اعلام کرد، گفت که این شرکت ویدیو را دو برابر خواهد کرد. بنابر این  تغییرات در ویژگی‌های ویدیویی اینستاگرام واقعاً تعجب‌آور نیست، او حتی اشاره کرد که اینستاگرام تمام محصولات ویدیویی خود را با محور  Reels ادغام خواهد کرد و به رشد محصول کوتاه مدت ادامه خواهد داد، که نشان می‌دهد ممکن است خطوط بین Stories و Reels حتی بیشتر از این  محو شود.

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتند که اینستاگرام تغییرات تیک‌تاک را دنبال  کرده است و حتی تا آنجا پیش رفت که فید تمام‌صفحه‌ای شبیه به تیک‌تاک را ارائه  کرد که در نهایت با عدم استقبال کاربران روبرو شد و این شبکه اجتماعی را مجبور به عقب‌نشینی از این تغییر بحث‌برانگیز شد. اما، این بدان معنا نیست که اینستاگرام اولویت‌بندی ویدیو را متوقف  کند، زیرا تغییر اخیر در Stories نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی هنوز در مورد اینکه یک پلتفرم متمرکز بر ویدیو باشد، بسیار مقاومت میکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.