ویرایشگر ENHANCE-X به گوشی های میان رده سامسونگ می آید

سامسونگ برنامه Galaxy ENHANCE-X  را برای سری گلکسی S22 توسعه داده است و پس از استفاده از آن در سری گلکسی S23، سامسونگ قرار است این برنامه را به آرامی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر منتشر کند.

به گزارش تکناک، برنامه Enhance – X یک ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که عیب و نقض های تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و با یک ضربه، آنها را بهبود می بخشد.

 

این برنامه توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی قدرتمندی پشتیبانی می شود که می توانند موارد نامطلوبی مانند ابهام را از تصاویر حذف کنند و اجسام را به فوکوس بازگردانند. همچنین می‌تواند کیفیت عکس‌های HDR را نیز بهبود بخشد. این برنامه در حال حاضر برای سری گلکسی S23 در دسترس است، و سامسونگ قصد دارد آن را در دستگاه‌های میان‌رده مانند خانواده A گلکسی و سری گلکسی S22 سال گذشته نیز به کار گیرد.

ویژگی های ENHANCE-X

برنامه Enhance–X ابزارهای ویرایشی گسترده‌ای را ارائه می دهد که شبیه قابلیت های برنامه گالری در تلفن های سامسونگ هستند. با این حال، Enhance – X مجموعه از ویژگی هایی را ارائه می دهد که کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. برخی از ویژگی های Enhance – X عبارتند از:

  • حذف شیء از تصاویر: این برنامه می تواند اشیاء ناخواسته مانند افراد یا ماشین ها، را برای داشتن عکس تمیز تر از تصاویر حذف کند.
  • ابهام پس زمینه: Enhance-X می تواند پس زمینه تصویر را تار کند تا یک نگاه حرفه ای تر ایجاد شود.
  • اصلاح رنگ: این برنامه تعادل رنگی تصویر را برای جذابیت بیشتر تنظیم می کند.
  • کاهش نویز: Enhance-X می‌تواند نویز در تصویر را کاهش دهد تا ظاهری تمیز تر ایجاد کند.

چگونه ENHANCE – X باعث بهبود تجربه کاربر می شود

اپلیکیشن ENHANCE-X افزودنی ارزشمندی به سری Galaxy S22 خواهد بود، زیرا مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای ویرایش را در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه به ویژه برای افرادی که علاقه دارند عکس بگیرند و می‌خواهند تصاویری حرفه‌ای و بدون نیاز به نرم‌افزارهای ویرایش گران قیمت ایجاد کنند، بسیار مفید خواهد بود.

نتیجه

برنامه ENHANCE-X  در ماه ژوئن برای سری گلکسی S22 راه اندازی خواهد شد و وعده می دهد که افزوده ارزشمندی برای ویژگی های تلفن باشد. این برنامه طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش را ارائه می دهد که کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. و نیز از الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده می کند که می توانند اشیاء مزاحم از عکس‌ها را حذف کرده و کیفیت عکس‌های HDR را افزایش دهند. برنامه ENHANCE-X ، نشان از تعهد سامسونگ به ارائه آخرین فناوری‌ها و ویژگی‌ها به کاربران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.