ویژگی جدید واتساپ برای گزارش پیام های نامناسب

واتساپ همیشه ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری اضافه می‌کند و آخرین مورد اضافه‌شده ، امکان گزارش پیام‌های نامناسب به ادمین‌های گروه است.

به گزارش تکناک، این ویژگی جدید در نسخه بتا برای اندروید 2.23.10.8 در دسترس است و به مرور زمان برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد.

برای گزارش یک پیام نامناسب، کافی است روی آن ضربه زده و “Report” را انتخاب کنید. sms گزارش برای مدیران گروه ارسال خواهد شد و آنها می توانند برای حذف پیام یا هشدار به نویسنده اقدام کنند. همه پیام های گزارش شده نیز در تبی در اطلاعات گروه موجود خواهد بود.

این ویژگی جدید واتساپ، به ایمن و عاری از سوء استفاده نگه داشتن گروه ها کمک می کند. همچنین این قابلیت یک راه خوب برای گزارش پیام هایی توهین آمیز توسط کاربران است.

برخی از مزایای این ویژگی جدید به شرح زیر است:

  • کمک به حفظ ایمنی گروه ها و جلوگیری از سوء استفاده.
  • این ویژگی به کاربران امکان گزارش پیام های توهین آمیز یا نامناسب را می‌دهد.
  • امکان کنترل بیشتر مدیران گروه بر محتوای اشتراکی در گروه ها
  • کمک به ایجاد محیطی مثبت و خوشایندتر برای همه کاربران

واتساپ همیشه ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری اضافه می‌کند و آخرین مورد اضافه‌شده ، امکان گزارش پیام‌های نامناسب به ادمین‌های گروه است.

واتساپ علاوه بر این ویژگی Report جدید، روی تعدادی ارتقا دیگر نیز کار می‌کند و در اندروید یک نوار هدایت جدید در پایین صفحه و روشی جدید برای اشتراک گذاری فایل ها ارائه کرده است. این به روز رسانی ها هنوز در حال توسعه هستند، اما انتظار می رود در ماه های آینده منتشر شوند.

واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است و به‌طور مداوم در حال توسعه برای برآورده کردن نیازهای کاربران خود است. این ویژگی جدید تنها نمونه ای از نحوه عملکرد واتساپ برای بهبود تجربه کاربری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.