ویژگی جدید چت بینگ برای کاربران موبایل

در اوایل ماه جاری، مایکروسافت به‌روزرسانی‌ جدیدی برای چت بینگ برای کاربران موبایل را اعلام کرد و امروز نیز بهبودهای بیشتری برای کاربران تلفن همراه ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، تنها چند روز پس از تغییر نام ابزارهای هوش مصنوعی گوگل در Docs و Gmail به Duet AI، مایکروسافت در نسخه تلفن همراه Edge، ویجت Bing را به منظور ارتقاء تجربه چت متنی در iOS و اندروید و امکان ادامه مکالمات از نسخه‌های تلفن همراه و دسکتاپ در Bing Chat را ارائه کرده است.

مایکروسافت تنها 100 روز پیش Bing Chat را راه‌اندازی کرد و به نظر می‌رسد قصد کاهش سرعت در ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی ندارد. این ویژگی‌های جدید مختص موبایل پس از به‌روزرسانی ماه اخیر مایکروسافت شامل ارائه پاسخ‌های تصویری و ویدیویی جدید، رزرو رستوران و ویژگی‌های تاریخچه چت ارائه می‌شوند.

از امروز، می توان یک مکالمه را در Bing Chat رایانه شخصی شروع و سپس آن را در تلفن همراه ادامه داد. طبق مثال مایکروسافت هنگام تهیه دستور یک غذا با Bing Chat می‌توان در یک فروشگاه مواد غذایی، با تلفن همراه، مواد اولیه آن را دوباره بررسی کرد. دسترسی به این قابلیت از امروز ارائه می‌شود و طی هفته‌های آینده همه کاربران iOS و اندروید به آن دسترسی خواهند داشت.

دومین تغییر بزرگ چت متنی موبایل در داخل Microsoft Edge در iOS و اندروید اعمال خواهد شد. قابلیت جدید بسیار شبیه به نوار کناری Bing در نسخه دسکتاپ Edge خواهد بود و در نسخه موبایل مرورگر امکان مرور متن وب‌سایت انتخابی فراهم می‌شود. با این قابلیت می‌توان نماد Bing Chat در پایین Edge را انتخاب و در مورد وب‌سایت در حال مشاهده سؤال پرسید یا حتی درخواست خلاصه‌سازی مقاله یا سند مورد نظر را ارسال کرد.

digikala

در نسخه موبایل Edge،  همچنین می‌توان اقدامات متنی انتخابی انجام داد و حتی تکه‌ای از متن را برجسته و سپس با استفاده از Bing آن را به تفصیل توضیح داد یا خلاصه کرد. طبق اطلاعیه مایکروسافت، هر دوی این ویژگی‌های جدید Edge «به زودی» برای کاربران تلفن همراه عرضه می‌شوند.

مایکروسافت همچنین یک ویجت تلفن همراه را برای کاربران iOS و اندروید به منظور دسترسی سریع به Bing Chat از صفحه اصلی ارائه می‌کند. ویجت شامل یک نماد Bing برای ورود مستقیم به Bing Chat و یک نماد میکروفون برای پرسیدن سوال با صدا است. این ویجت طی این هفته در iOS و اندروید در دسترس خواهد بود، و همچنین مایکروسافت، پشتیبانی زبان خود را برای ورودی صوتی بهبود می بخشد.

اخیراً، نسخه اندروید و iOS برنامه SwiftKey به‌روزرسانی‌های مبتنی بر Bing را دریافت کرده است و اکنون در این صفحه کلید تلفن همراه امکان نوشتن پیام‌های کامل با امکان انتخاب لحن متن، قالب و طول متن به‌روزرسانی می‌شود. این عملکرد در نوار کناری Edge برای نوشتن پیام‌ها موجود است و در تلفن همراه، می‌توان پیام را پیکربندی و در برنامه‌های پیام‌رسان و ایمیل‌ها ارسال کرد.

اکنون، یک مترجم مجهز به هوش مصنوعی نیز در صفحه کلید SwiftKey در کنار گزینه های لحن witty و funny تعبیه شده است. در نهایت، در اسکایپ نیز می‌توان از Bing Chat در چت های گروهی استفاده کرد. بدین منظور، @Bing را در یک مکالمه تایپ کنید، سپس ربات چت به پرسش ها و مکالمات پاسخ می دهد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.