ویژگی های جدید به مایکروسافت Teams می آیند

اخیراً مایکروسافت در حال افزودن پشتیبانی از نمایش ویدیوی 3×3 پیش‌فرض برای جلسات Teams در Edge و Chrome و گزینه زمان‌بندی جلسات آفلاین است.

اخیراً مایکروسافت در حال افزودن پشتیبانی از نمایش ویدیوی 3×3 پیش‌فرض برای جلسات Teams در Edge و Chrome و گزینه زمان‌بندی جلسات آفلاین است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت Teams یک ابزار همکاری و ارتباط آنلاین برای کاربران سازمانی و شخصی است.

مایکروسافت به طور مرتب ویژگی های جدیدی را به این نرم افزار اضافه می کند تا مشتریان فعلی را حفظ کند و همچنین مشتریان جدید را جذب کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفیدی که در ماه جولای ارائه می‌شود، امکان تغییر نام خود قبل از پیوستن به جلسه، بدون توجه به نام tenant-configured است. مایکروسافت می گوید که این کار “ارائه انعطاف پذیر” را در جلسات مختلف در این برنامه امکان پذیر می کند.

علاوه بر این، مایکروسافت یک چت لابی دو طرفه تعاملی را در این برنامه ادغام میکند.این ویژگی که در ماه ژوئن به برنامه مایکروسافت Teams اضافه می‌شود ، به برگزارکنندگان جلسات در این برنامه اجازه می‌دهد تا قبل از پیوستن مشتریان به جلسه، به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، از ماه می، دستگاه‌های Teams Rooms که با ویندوز 11 سازگار هستند، نسخه مخصوص سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. دستگاه های ناسازگار همچنان از طریق ویندوز 10 پشتیبانی می شوند.

در حالی که بسیاری از ویژگی های ذکر شده تا ماه های آینده به نرم افزار مایکروسافت Teams اضافه نخواهد شد، چند قابلیت وجود دارد که در هفته ها و ماه های آینده نیز ارائه خواهند شد.

در حالی که بسیاری از ویژگی های ذکر شده تا ماه های دیگر عرضه نخواهند شد،چند قابلیت وجود دارد که در هفته ها ی آینده ارائه خواهند شد.

در ماه آینده میلادی، مشتریان مایکروسافت Teams برخی از بهبودهای فید Activity را دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت آنها را به شرح زیر توصیف کرده است:

“ما در حال بهبود دیده شدن یک Task فوری حساس به زمان بعد از انتشار برای یک تیم هستیم. وقتی یک سازمان یک Taskرا با اولویت “فوری” منتشر می‌کند، هر عضو یا مدیر تیمی که این Task را دریافت می‌کند، اعلانی در فید Activity دریافت می‌کند که به آنها اطلاع می‌دهد که یک Task فوری برای تیمش منتشر شده است.”

پیش از این، انتظار می رود دو ویژگی جدید در این ماه عرضه شود. اولین مورد، ایمیل های یادآوری خودکار برای شرکت کنندگان در یک وبینار در مایکروسافت Teams یک ساعت قبل از شروع رویداد است.

دومین مورد به مدیران Teams و مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد تا بتوانند Metric  های استفاده و پذیرش را برای برنامه های مختلف Teams مشاهده کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.