ویژگی های جدید Google Ads برای تبلیغات تجاری

Google Ads اخیراً دو ویژگی جدید را به منظور ارائه کنترل بیشتر تبلیغ کنندگان بر مکان نمایش تبلیغات خود راه اندازی کرده است.

به گزارش تکناک، هدف از این ویژگی ها کمک به تبلیغ کنندگان برای هدایت هوش مصنوعی گوگل و کنترل مکان نمایش تبلیغات آنها است.

این موارد به اطمینان از رعایت دستورالعمل های برند آنها کمک خواهد کرد. دو گزینه جدید عبارتند از:

۱. محدودیت‌های نام تجاری برای مطابقت گسترده کلمات کلیدی در کمپین‌های Search

۲. حذف نام تجاری در کمپین های Performance Max

محدودیت های برند در کمپین های جستجو

انواع تطابق گسترده کلمات کلیدی که با الگوریتم‌های پیشنهادی هوشمند گوگل ارائه می‌شوند، به راهیابی تبلیغات به مخاطبان مرتبط و تبدیل حداکثری مخاطبان به مشتریان بالقوه کمک می‌کند. با این حال، برخی از تبلیغ‌کنندگان از این قابلیت تطابق گسترده برای تبلیغ نام تجاری خود استفاده می‌کنند.

این عملکرد برای جلوگیری از مصرف ترافیک و کلیک های غیر مرتبط با برند بسیار خوب است. اکنون گوگل برای کمک به تبلیغات، محدودیت‌های کلمه کلیدی نام تجاری را برای مطابقت های گسترده در سطح جهانی راه اندازی کرده است.

این ویژگی به تبلیغ کنندگان اجازه تنظیم مطابقت گسترده عبارات نام تجاری به عنوان کلمات کلیدی را می‌دهد. با این حال، آنها  را فقط برای نمایش تبلیغات برای جستجوهایی که شامل نام تجاری هستند محدود می کند. این امر باعث می‌شود تبلیغات در حین رعایت دستورالعمل‌های برند، در دسترس افراد بیشتری قرار بگیرد و عملکرد بهبود یابد.

استثناهای برند در کمپین‌های PERFORMANCE MAX

کمپین‌های Performance Maxدر Google Ads کمپین‌های مبتنی بر هدف و هوش مصنوعی هستند. آنها به تبلیغات کنندگان اجازه دسترسی به کانال های تبلیغات و جزئیات یک کمپین را می‌دهد. با ویژگی جدید حذف نام تجاری، اکنون امکان حذف نام تجاری از کمپین های Performance Max وجود دارد. این ویژگی عدم نمایش مکرر تبلیغات به کاربران آشنا با برخی برند‌ها را ممکن می کند و اجازه می دهد آگهی دهندگان به افراد جدید دسترسی پیدا کنند و بهترین استفاده را از آگهی ببرند.

مزایای ویژگی های جدید

کنترل‌های جدید برای کمپین‌های Search و Performance Max چندین مزیت را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد، از جمله:

  • کنترل بیشتری روی مکان نمایش تبلیغات
  • بهبود عملکرد تبلیغات
  • رعایت دستورالعمل های برند
  • دستیابی به مخاطبان جدید
  • به حداکثر رساندن تبدیل مخاطبان به مشتریان بالقوه

کنترل‌های جدید Google Ads برای کمپین‌های Search و Performance Max گامی در مسیر درست است. این کنترل‌ها به برندها گزینه ها و کنترل بیشتری بر مکان نمایش تبلیغات می دهد. همچنین ضامن عدم نقض دستورالعمل ها توسط خود برندها است.

هدف این ویژگی ها کمک به تبلیغ کنندگان برای هدایت هوش مصنوعی گوگل و کنترل مکان نمایش تبلیغات آنها، بهبود عملکرد تبلیغات و به حداکثر رساندن تبدیل مخاطبان به مشتریان بالقوه است. با این ویژگی‌های جدید، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به مخاطبان جدید دسترسی یابند و از صرف بهینه بودجه بازاریابی خود اطمینان حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.