ویژگی “پاسخ‌های آنی” به برنامه Gemini اندروید می‌آید

گوگل به زودی قابلیت جدیدی به نام “پاسخ‌های آنی”(real-time response ) برنامه Gemini در اندروید اضافه خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد پاسخ‌ها را همزمان با تولید آن‌ها بخوانند.

به گزارش تکناک، این ویژگی، که باعث سرعت بخشیدن به تعاملات است، به کاربر اجازه می‌دهد تا پیش از تکمیل کامل پاسخ توسط دستیار هوش‌مصنوعی Gemini، محتوای آن را ببیند. این تغییر به اپلیکیشن Gemini اجازه می‌دهد تا با نسخه وب خود، که قبلاً این گزینه را داشته، همسان شود.

به تازگی کشف شد که گوگل روی یک ویژگی موسیقی جدید برای دستیار هوش مصنوعی خود کار می‌کند که به Gemini این امکان را می‌دهد تا موسیقی در حال پخش را شناسایی کند و همچنین با استفاده از دستورات صوتی موسیقی را از سرویس‌های محبوب پخش موسیقی پخش کند. حالا خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد Gemini یک ویژگی پاسخ لحظه‌ای دریافت خواهد کرد.

افشاگر معروف AssembleDebug گزینه جدیدی به نام «پاسخ‌های آنی» را در منوی تنظیمات Gemini کشف کرده است. در حال حاضر، هنگامی که سؤال خود را برای Gemini گوگل ارسال می‌کنید، سؤال شما را ارزیابی می‌کند و سپس برای تولید پاسخ زمان می‌برد. اما شما باید برای خواندن کل پاسخ، منتظر کل زمان تولید آن بمانید. این کار می‌تواند کمی وقت‌گیر باشد، به خصوص زمانی که پاسخ‌های تولید شده به صورت پاراگراف‌های بزرگ باشند.

گوگل به زودی قابلیت جدیدی به نام "پاسخ‌های آنی"(real-time response ) برنامه Gemini  در اندرویداضافه خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد پاسخ‌ها را همزمان با تولید آن‌ها بخوانند.

حالا، با ویژگی پاسخ لحظه‌ای، کاربران Gemini می‌توانند به محض شروع تولید پاسخ، آن را بخوانند. این یک ویژگی عالی برای کسانی است که کم‌صبر هستند و می‌خواهند تا حد ممکن سریع اطلاعات را به دست آورند. علاوه بر این، این ویژگی جدید پاسخ لحظه‌ای Gemini ، این برنامه را با نسخه وب آن که قبلاً این گزینه را دارد، هم‌تراز می‌کند.

یک دکمه اختصاصی برای «پاسخ‌های آنی» وجود دارد که توضیح آن می‌گوید: «پاسخ‌ها در حین تولید به صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شوند». نسخه وب Gemini هنگام تولید پاسخ به صورت لحظه‌ای توسط هوش مصنوعی، انیمیشنی از نوشتن پاسخ را نشان می‌دهد. شما همین انیمیشن را در برنامه Gemini برای ویژگی پاسخ لحظه‌ای مشاهده خواهید کرد، زمانی که روی اندروید عرضه شود.

این ویژگی باید از همان ابتدا در Gemini در دسترس می‌بود، زیرا این همان روشی است که اکثر چت‌بات‌های هوش مصنوعی شناخته‌شده کار می‌کنند. Gemini از زمان راه‌اندازی‌اش پیشرفت زیادی کرده است. Gemini که در روزهای اولیه با نام بارد شناخته می‌شد، از چندین ویژگی، مانند ویژگی فعلی یعنی پاسخ‌های آنی، محروم بود. با این حال، مطمئناً در حال سرعت بخشیدن به کار خود و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به مجموعه‌اش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.