پس زمینه‌ 360 درجه به تماس‌ ویدیویی Google Meet می‌آید

گوگل اعلام کرد پس زمینه‌ های مجازی 360 درجه را به برنامه Google Meet در هنگام تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند.

گوگل اعلام کرد پس زمینه‌ های مجازی 360 درجه را به تماس‌های ویدیویی برنامه Google Meet اضافه می‌کند.

به گزارش تکناک، پس‌زمینه‌های دینامیک جدید Meet با حرکت تلفن یا تبلت تغییر می‌کنند و به نظر می‌رسد که واقعاً تماس در محیطی خارج از محل تماس اصلی است.

در حالی که گوگل برای اولین بار ماه گذشته این ویژگی جدید را معرفی کرد، اکنون این ویژگی در iOS و Android قابل دسترسی است و از ژیروسکوپ دستگاه برای هماهنگی حرکت سوژه با محیط پس زمینه استفاده می کند.

همانطور که در تصویر پایین می بینید، پس زمینه 360 درجه بسته به محل قرارگیری تلفن یا تبلت شما تغییر می کند. بنابراین، اگر تلفن خود را به چپ یا راست حرکت دهید، پس‌زمینه شما برای نشان دادن حرکت شما در مناظر مختلف تغییر میکند.

digikala

گوگل می‌گوید کاربران می‌توانند از چندین پس زمینه‌ جدید ۳۶۰ درجه در طول تماس‌های ویدیویی Google Meet استفاده کنند.

در ابتدا، چند پس زمینه‌ مجازی 360 درجه مانند ساحل و معبد به Google Meet اضافه میشود ، اما به نظر می‌رسد که به زودی گزینه‌های بیشتری اضافه خواهند شد.

در حالی که این ویژگی بسیار جالب به نظر می‌رسد، می‌توان حدس زد چگونه این پس‌زمینه‌ها  اگر در حال مکالمه با شخصی باشید که دائماً تلفن خود را جابجا می‌کند، ممکن است باعث حواس پرتی یا اعصاب خوردی شما شوند.

به نظر می‌رسد گوگل هنوز به طور کامل این ویژگی را عرضه نکرده است بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید از پس زمینه‌ مجازی جدید 360 درجه در تماس های صوتی استفاده کنید.

چند هفته پیش، گوگل ویژگی جدیدی را به Meet اضافه کرد که به کاربران امکان می‌دهد در طول جلسه ، محتوایی را که ارائه می‌کنند را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

ماه گذشته، گوگل شروع به انتشار امکان واکنش‌نشان دادن در تماس ها با EMoji برای Meet کرد . گوگل همچنین در حال انتقال تدریجی کاربران به برنامه جدید Meet است که ویژگی‌های Duo را با برنامه Meet  ترکیب می‌کند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.