پشتیبانی اولین خودروی شیائومی از Apple CarPlay

شیائومی در مسیر عرضه اولین خودروی الکتریکی خود در سال 2024 است. خودروی شیائومی که با نام اختصاری MS11 شناخته می شود، اخیراً گواهینامه فناوری بلوتوث Alliance SIG را دریافت کرده است.

به گزارش تکناک، این خودرو با چندین مدل مختلف از خودروهای شیائومی با نام های IC4034-BD، IC4004-BD، IC4024-BD، IC4054-BD، IC4005-BD، و IC4015-BD به سازمان صدور گواهینامه راه یافت.

لیست ارائه شده وجود بلوتوث 5.2 و عملکردهای USB Media را تأیید می کند. جالب اینجاست که این خودرو از Apple CarPlay نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد آیفون‌های خود را به صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی خودرو متصل کنند. همچنین رابط کاربری خودرو به شما امکان می دهد بسیاری از برنامه های تلفن هوشمند خود را مستقیماً روی صفحه نمایش اتومبیل خود کنترل کنید.

به عنوان مثال، هنگام برقراری تماس تلفنی، می توانید از بلندگوها و میکروفون داخلی خودرو برای کنترل صدا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از دستیار صوتی سیری زمانی که تلفنتان از طریق CarPlay متصل است استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد از سیستم هندزفری استفاده کنید.

گواهینامه ها همچنین نشان می دهد که سیستم اطلاعات و سرگرمی خودروی شیائومی از چیپست خودروی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8295 قدرت می گیرد. انتظار می رود این تراشه تا 8 برابر عملکرد نسل قبلی اسنپدراگون 8155 را ارائه دهد. از دیگر ویژگی های شایعه شده می توان به باتری 101 کیلووات ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ولتاژ بالا 800 ولتی اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.