پشتیبانی برنامه وب Google Messages از پاسخ مستقیم

نسخه تحت وب برنامه Google Messages به ندرت به‌روزرسانی می‌شود، اما در به‌روزرسانی اخیر، امکان پاسخ مستقیم به چت‌های RCS مانند اندروید فراهم شده‌است.

به گزارش تکناک، قبلاً، نگه داشتن ماوس روی یک چت RCS در messages.google.com/web گزینه‌های کپی و حذف متن، و همچنین واکنش با شکلک (تنها ۷ مورد) را نشان می‌داد.

گوگل به تازگی قابلیت پاسخ مستقیم به پیام های RCS را در سرویس تحت وب دسکتاپ (PWA) خود معرفی کرده است. در به‌روزرسانی جدید، با دریافت پیام در بالای فیلد نوشتاری اعلانی با یک گزینه «Reply to message» به منظور ارائه تجربه‌ای شبیه به برنامه اندرویدی که در اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد، نشان داده می‌شود.

این قابلیت از زمان ارائه در نسخه تلفن‌های هوشمند برنامه Google Messages، بسیار از سوی کاربران درخواست‌ شده‌است.

به نظر نمی‌رسد این پاسخ‌های مستقیم در تبلت‌های اندرویدی موجود باشد، زیرا کلید مستطیلی «Start chat» از بالای فهرست مکالمه به گوشه سمت راست پایین آن ستون منتقل شده است. کاربران مبتنی بر کد QR، به‌ویژه در تبلت‌های پیکسل از عملکرد آن شکایات خود را دارند، و با توجه به سطح معمول برابری ویژگی‌ها با messages.google.com، فقدان پاسخ‌های مستقیم در آنها عجیب است.

طبق یادداشتی مشابه، به نظر می‌رسد در به‌روزرسانی نسخه Messages برای WearOS، در طراحی جدید برای پاسخ‌های پیشنهادی به جای دکمه‌های پر، از خطوط باریک استفاده خواهد شد. این تغییرات می‌تواند آماده سازی برای ارائه زبان طراحی جدید همزمان با عرضه Wear OS 4 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.