پشتیبانی گوشی Galaxy Z Flip 5 از یک ویژگی محبوب

طبق گزارش سایت SamMobile، گوشی Galaxy Z Flip 5 امسال از DeX پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا یک مانیتور، صفحه کلید و موس را به دستگاه متصل کنند.

به گزارش تکناک، امسال ویژگی جدیدی به گوشی ‌تاشوی Galaxy Z Flip اضافه خواهد شد. این در حالیست که Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Flip 4 در سال‌های 2021 و 2022 به ترتیب محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو بودند. به عبارتی دیگر، Galaxy Z Flip 5 می تواند به کاربران یک تجربه دسکتاپ ارائه دهد. البته این شامل یک رابط کاربری دسکتاپ نیز می‌شود.

بدون شک، این خبر برای کسانی که در آینده قصد خرید گوشی تاشو دارند بسیار خوشایند است. اما اگر شما مدل قدیمی‌تری دارید باید با آن چه کنید؟

مشخص نیست که قصد سامسونگ چیست، اما مطمئناً انتظار داریم که این شرکت در رویداد بعدی Unpacked که شایعه شده در اوایل هفته سوم جولای برگزار می شود، به این موضوع بپردازد. علاوه بر این، پشتیبانی از DeX ، بزرگترین تغییری نیست که انتظار می‌رود در Galaxy Z Flip 5 اتفاق بیافتد.

وقتی سامسونگ گوشی هوشمند با یک صفحه‌نمایش پوششی با سایز خیلی کوچک 1.1 اینچی به نام  Galaxy Z Flip را برای اولین بار منتشر کرد، باعث شد تا سازنده به شدت مورد انتقاد قرار گیرد. این صفحه‌نمایش محدودیت‌های زیادی را برای دستگاه فراهم کرد و در مقایسه با گوشی کاربردی Motorola Razr با نمایشگر Quick View سایز 2.7 اینچی، عملکردش کمتر بود.

به گفته شایعات در سال جاری، گوشی Galaxy Z Flip 5  با یک صفحه‌نمایش پوششی با سایز بسیار بزرگ 3.4 اینچی عرضه خواهد شد که برای دارندگان دستگاه بسیار کارآمدتر خواهد بود. براساس گفته‌ها، انتظار می‌رود که صفحه نمایش پوششی جدید با رزولوشن 720 × 748 پیکسل عرضه شود.

اگرچه این یک پیشرفت خوشایند است اما هنوز بزرگترین صفحه نمایش خارجی بر روی یک گوشی تاشو به حساب نمی‌آید، زیرا انتظار می‌رود گوشی پرچمدار Motorola Razr 40 Ultra با یک صفحه نمایش Quick View در سایز 3.5 اینچی کمی بزرگتر از مدل های قبلی عرضه شود.

ما فکر می کنیم که سامسونگ به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از صفحه نمایش خارجی بزرگتر، اپلیکیشن‌ها را باز کرده و با اعلان‌ها، هشدارها و پیام‌ها تعامل پیدا کنند و احتمالاً با استفاده از نمایشگر خارجی به عنوان منظره یاب ، سلفی بگیرند.

احتمالاً گوشی Galaxy Z Flip 5 دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 برای گلکسی خواهد بود و صفحه نمایش داخلی با سایز 6.7 اینچی و رزولوشن FHD+(1080p)، همانند نسخه‌های قبلی باقی خواهد ماند.

اگرچه قابلیت پشتیبانی از DeX مزیتی برای گوشی Galaxy Z Flip 5 است، اما نمیدانیم چه چیزی می‌تواند باعث فروش بیشتر  این گوشی در سال جاری باشد؛ به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش پوششی بزرگتر این گوشی محرک اصلی افزایش فروش آن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.