پشتیبانی Motorola Razr+ از برنامه ها در صفحه بیرونی

گوشی تاشو Motorola Razr+ به زمان عرضه خود نزدیک است و طبق اطلاعات فاش شده می توان به پشتیبانی کامل از برنامه‌ها و صفحه‌کلید در نمایشگر بیرونی اشاره کرد.

به گزارش تکناک، ایوان بلاس تاکنون چند قابلیت موجود این دستگاه آینده را فاش کرده است. او امروز نیز موارد جدیدی از ویژگی‌های آن را توییت کرده‌است. یکی از این موارد جدید توضیح در مورد نام تجاری آن است.

در بسیاری از افشاگری‌های گذشته از سری Razr 40 نام برده می‌شود، اما اکنون به نظر می‌رسد این دستگاه به جای Razr 40 Ultra با نام Motorola Razr+ در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. یعنی نسخه پایه آن، در صورت عرضه در ایالات متحده با نام “Razr” ارائه خواهد شد.

این مسأله با توجه به استفاده از نام تجاری موتورولا “40” فقط در سطح بین المللی برای سری Edge منطقی به نظر می‌رسد. در ایالات متحده، پرچمداران این شرکت Edge+ نامیده می‌شوند.

علاوه بر آن، بلاس جزئیات جدید بسیاری از مطالب بازاریابی “Motorola Razr+”، از جمله دو ویدیو از استفاده کامل از برنامه‌ها و صفحه کلید را به اشتراک گذاشته است. این قابلیت‌های جدید فوق‌العاده به نظر می‌رسد، زیرا در کنار قابلیت‌های مدل‌های قدیمی‌تر Razr، قابلیت‌های برتری که دیگر برند‌ها مانند سامسونگ، اوپو، ویوو و سایرین آن را ارائه نکرده‌اند، در آن ارائه خواهد شد.

دستگاه‌های تاشو دیگر شرکت‌ها فقط از ویجت‌های محدودی در نمایشگرهای بیرونی پشتیبانی می‌کنند و در بسیاری از موارد حتی از دیکته صوتی برای پاسخ دادن به پیام‌ها نیز پشتیبانی نمی‌کنند.

Motorola Razr+ جدید یا هر نامی که ممکن است در نهایت داشته باشد، در تاریخ 1 ژوئن عرضه می شود و انتظار می رود حدود 1000 دلار قیمت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.