پشتیبانی WINDOWS 11 COPILOT از پلاگین های شخص ثالث

مایکروسافت اعلام کرده است که Windows 11 Copilot  به زودی از پلاگین‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، شرکت در حال حاضر درخواست بازخورد از توسعه‌دهندگان را دارد تا به شکلی بهتر در آینده “پلاگین هوش مصنوعی شخص ثالث” سیستم را شکل دهند.

سایت IT Home ادعا می‌کند که Windows 11 Copilot در حال تست پلاگین‌های یک‌سوم Inbox، ChatGPT و Bing AI است. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود برنامه‌های خود را در Windows 11 Copilot یکپارچه کنند. این به ارائه خدمات بهتر به کاربران و افزایش تعامل کمک می کند.

WINDOWS COPILOT چیست؟

Windows Copilot یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران در انجام وظایف و پروژه‌هایشان کمک می‌کند. این دستیار می‌تواند از طریق آیکون Copilot در نوار وظیفه ویندوز ۱۱ مستقیماً دسترسی پیدا کند. یک پست وبلاگ ویندوز اعلام می‌کند که Windows Copilot ، اولین پلتفرم کامپیوتری است که برای کاربران Copilot مرکزی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. این دستیار می‌تواند اطلاعات را از Bing Chat، داده‌های جستجوی Bing و سیاق در برنامه‌های ویندوز ۱۱ دیگری بدست آورد. طبق ادعای The Verge، Copilot همچنین می‌تواند خلاصه محتوا را ایجاد کرده و متن و تصاویر هوش مصنوعی ایجاد کند.

پلاگین های THIRD–PARTY AI

مایکروسافت تأیید کرده است که Windows 11 Copilot به زودی از پلاگین‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد. مایکروسافت به تازگی یک نظرسنجی به توسعه‌دهندگان ارسال کرده است. عنوان این نظرسنجی “پلاگین‌های Windows Copilot: نظر شما اهمیت دارد” است و هدف آن دریافت دیدگاه توسعه‌دهندگان است. در این نظرسنجی، شرکت تأیید می‌کند که ویژگی Windows 11 Copilot به زودی از پلاگین‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد. مایکروسافت همان استاندارد پلاگین باز OpenAI را برای فعال کردن همکاری در بین ChatGPT، M365 Copilot و دستیار هوش مصنوعی Bing مایکروسافت اتخاذ خواهد کرد. همچنین از Dynamics 365، Power Platform و محصولات امنیتی پشتیبانی خواهد کرد. شرکت این موضوع را با نظرسنجی خود که در حال حاضر در دسترس عمومی است تأیید کرده است.

همچنین، شرکت قصد دارد با کارشناسان فنی از طریق تماس Teams به مدت ۳۰ دقیقه گفتگو کند. با این حال، شرکت کارشناسانی که با آنها گفتگو خواهد کرد یا زمان گفتگو را فاش نکرده است. با این حال، شرکت گفته است که امیدوار است بازخورد قابل قبولی درباره پیوند پلاگین با Windows Copilot دریافت کند.

نتیجه  

Windows 11 Copilot یک ویژگی جدید است که به کاربران کمک می‌کند تا وظایف و پروژه‌ها را تکمیل کنند. مایکروسافت تأیید کرده است که Windows 11 Copilot به زودی از پلاگین های شخص ثالث پشتیبانی می کند. این به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خود را در Windows Copilot یکپارچه کنند. با این کار، کاربران می‌توانند از خدمات بهتر و درگیری بالاتر در برنامه‌های ویندوز اصلی بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.