پلتفرم تازه وارد Threads دو میلیونی شد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، از طریق حساب کاربری Threads خود اعلام کرد که این پلتفرم در دو ساعت اول خدمات خود، به دو میلیون کاربر ثبت نام کرده، رسیده است.

به گزارش تکناک، Threads یک برنامه مستقل با مدیریت تیم اینستاگرام است و با هدف رقابت با توییتر ارائه شده است.

Threads  اکنون برای گوشی های با سیستم عامل  iOS و Android در دسترس قرار گرفته است. می توانید با اکانت اینستاگرام خود وارد این برنامه  شوید. شما می توانید پیام های متنی تا 500 کلمه ارسال کنید و می توانید کارهای مشابهی را با آنها نسبت به پیام های توییتر انجام دهید، از جمله نظرات، لایک ها، ارسال مجدد پست های دیگر و اشتراک گذاری پست ها. همچنین می توانید تصاویر و کلیپ های ویدئویی تا پنج دقیقه آپلود کنید.

یکی از مشکلات اصلی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جدید دشواری دسترسی به محتوای نایاب و پیدا کردن دوستان خود، احتمالا به دلیل عدم ثبت نام در سرویس، است. Threads از شکست سایر پلتفرم‌های جدید رسانه‌های اجتماعی درس عبرت گرفته است و افراد مشهور و تأثیرگذار زیادی را به منظور وجود محتوا، از قبل به این پلتفرم دعوت کرده است.

همچنین این سرویس به لطف شمارش معکوس موجود در وب سایت Threads و اسکرین شات های ارسال شده در AppStore، در روزهای اخیر مورد توجه مطبوعات بوده است. APK اندروید نیز زودتر از موعد منتشر شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این مسأله منجر به انتشار جزئیات بیشتری در مورد این پلتفرم شد و به هیاهو حول آن افزود.

این برنامه بسیار سریع است و ویژگی های کمی دارد. یکی از کمبودهای قابل توجه Threads امکان جستجوی محتوا است. در واقع امکان جستجو وجود دارد، اما فقط حساب‌های مرتبط را نشان می‌دهد و برخلاف ویژگی جستجو در توییتر، هیچ پستی را نمایش نمی‌دهد.

به نظر می‌رسد متا Threads را در زمان مناسبی راه‌اندازی کرده است، زیرا توییتر اخیراً دچار مشکل شده است. ابتدا کاربران بدون حساب را از مرور سایت منع کرد، سپس تصمیم گرفت تعداد پست‌های مشاهده شده توسط کاربران را محدود کند و در نهایت، گفت TweetDeck برای افراد بدون تأیید در دسترس نخواهد بود.

در حال حاضر Threads شروع خوبی دارد، اما این افراد کاربران ابتدایی هستند. آزمون واقعی این است که آیا قادر به جذب افراد کافی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خواهد بود. اما از توییتر نیز برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده استفاده نمی‌شود، بنابراین شاید این مسأله خیلی مهم نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.