رونمایی از یک پهپاد جدید با قابلیت پرواز 24 ساعته

معرفی نمونه اولیه هواپیمای بدون خدمه جنگی AAROK از شرکت Turgis & Gaillard در نمایشگاه هوایی پاریس، یکی از جنجالی ترین دستاوردهای این نمایشگاه بود که سرو صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش تکناک، شرکت Turgis & Gaillard، AAROK را به عنوان یک هواپیمای بدون سرنشین معرفی کرد. AAROK با استفاده از قطعات ساخت کشور فرانسه و موجود در بازار ساخته شده است. این معرفی با هدف تأکید بر تولید داخلی و استقلال در صنایع دفاعی صورت گرفته است.

AAROK، که برای نیروهای نظامی فرانسه و متحدانش تولید شده است، قابلیت پرواز بیش از 24 ساعت را دارد و قادر است باری با وزن 1.5 تن را حمل کند. این بار می‌تواند شامل تجهیزات شناسایی، تجهیزات سیگنال‌های اطلاعاتی، حسگرهای الکترواپتیکی، رادار چندحالته، مهمات هدایت شونده دقیق و موشک‌های هوا به زمین باشد.

با توجه به اظهارات Turgis & Gaillard، AAROK برای عملیات نظارتی در منطقه هند و اقیانوس آرام، ماموریت‌های تسلط عملیاتی و به عنوان یک عنصر ارتباطی در میدان نبرد مناسب است. استفاده از تجهیزات موجود و ساختار مدولار آن، سرعت دریافت گواهینامه پرواز را افزایش می‌دهد.

فانی تورگیس، رئیس گروه Turgis & Gaillard، اظهار داشت: ما با افتخار نمونه اولیه هواپیمای بدون سرنشین هدایت از راه دور AAROK را معرفی می‌کنیم. این پهپاد، که در کارخانه‌های فرانسوی ما تولید می‌شود، با هزینه کمتر، نیازهای نیروهای فرانسوی و متحدانش را برآورده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.