استفاده از پیامرسان های داخلی در نوروز رایگان شد

پیام رسان داخلی نوروز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی آخرین آمار فعالیت پیامرسان های داخلی را اعلام کرد و از رایگان شدن ترافیک 4 پیامرسان پرمخاطب داخلی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تکناک، عیسی زارع پور در این پست اظهار کرد: ” امسال با تلاش شرکتهای دانش بنیان، جوانان متخصص و البته حمایتهای ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیام رسان های داخلی از نظر خدمات رسانی رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشتند.

digikala

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی   از رایگان شدن ترافیک 4 پیامرسان پرمخاطب داخلی در ایام نوروز خبر داد.
وی اضافه کرد: در طول این مدت هم میزان استفاده هموطنان از این پلتفرم ها رشد قابل توجهی داشته که آخرین آمار کاربران فعال ماهانه آنها را در اینجا با شما به اشتراک میگذارم. کاربر فعال ماهانه پیام رسان «ایتا» ۲۱.۶ میلیون نفر و روزانه ۱۲.۳ میلیون نفر، کاربر فعال ماهانه پیام رسان «روبیکا» ۳۹ میلیون نفر و روزانه ۱۸.۲ میلیون نفر، کاربر فعال ماهانه پیام رسان «بله» ۱۴.۸ میلیون نفر و روزانه ۴.۲ میلیون نفر و کاربر فعال ماهانه پیام رسان سروش پلاس ۱۰.۴ میلیون نفر و روزانه ۵.۱ میلیون نفر است.
این مسئول همچنین به خدمت ویژه وزارت ارتباطات به مخاطبان ایرانی اشاره کرد و گفت: همه ساله در ایام نوروز میزان ارتباطات مردم از طریق فضای مجازی به نحو چشمگیری افزایش پیدا میکند. ما هم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گرفتیم به منظور تسهیل ارتباطات مردم در ایام فرخنده نوروز، ترافیک چهار پیام رسان داخلی ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و دو نرم افزار ارتباط تصویری قرار و اسکای روم را با همکاری اپراتورها رایگان کنیم که در نتیجه استفاده از این سرویسها از تاریخ اول تا چهاردهم فروردین ماه برای کاربران بدون هزینه خواهد بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.