پیشرفت گرافیکی قابل توجه بازی ریمیک Metal Gear Solid Delta

بازی Metal Gear Solid Delta یک ریمیک واقعی نسبت به نسخه 2004 است!

ویدیوی مقایسه‌ای جدیدی توسط شرکت کونامی از بازی ریمیک Metal Gear Solid Delta منتشر شده، که پیشرفت گرافیکی قابل توجهی برای این بازی ریمیک تدارک دیده شده است.

به گزارش تک‌ناک، شرکت کونامی، تریلر جدیدی از بازی Metal Gear Solid Delta را در اوایل ماه جاری در رویداد ایکس باکس مایکروسافت به نمایش درآورد.

این تریلر تصاویری چشمگیری را نشان می‌داد و همان‌گونه که توسط دو رسانۀ یوروگیمر و Digital Foundry کشف شد، با وضوح 4K در حال اجرا بود.

همچنین تجزیه و تحلیل رسانۀ Digital Foundry شامل برخی از تصاویر مقایسه‌ای بود که نشان می‌داد این نسخۀ ریمیک چگونه ترکیب صحنۀ اصلی Metal Gear Solid 3 را حفظ می‌کند.

کانال یوتیوب ‘ElAnalistaDebits’ اکنون یک ویدیوی مقایسه‌ای بین دو بازی Metal Gear Solid Delta و MGS3 منتشر کرده، که در آن تصاویر بازی اصلی برای سال 2004 با تصاویر نسخۀ ریمیک، همان‌گونه که در تریلر رویداد ایکس باکس نشان داده شده بود، مقایسه شده است. این ویدیوی مقایسه‌ای پیشرفت‌های بزرگی را در مدل شخصیت‌های بازی، انیمیشن‌ها، محیط‌ها، سلاح‌ها و سیستم دوربین جدید نشان می‌دهد.

این بازی را شرکت کونامی به طور رسمی در رویداد پلی استیشن سال 2023 معرفی کرد، اولین بار تصور می‌شد که بازی Metal Gear Solid Delta در سال جاری عرضه شود.

شایعات اخیر می‌گوید که امکان دارد تا سال 2025 تأخیر داشته باشد. این عنوان مورد انتظار ریمیک برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانۀ شخصی عرضه می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر هم می‌توانید به سایت بازی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.