چت‌ صوتی گروهی به واتساپ آمد

بر اساس یادداشت‌های بتا منتشر شده توسط WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتساپ دارای یک ویژگی جدید چت صوتی گروهی  با اتصال به گروه‌های حداکثر 32 نفره برای یک جلسه گفتاری است.

به گزارش تکناک، نسخه بتای 2.23.16.19 واتساپ برای آزمایش‌کنندگان اندروید عرضه می‌شود و شامل ویژگی‌هایی مشابه چت‌های تلگرام و دیسکورد و حتی پلتفرم مسنجر خود متا می‌شود.

اگر این قابلیت در نسخه برنامه شما فعال باشد، یک نماد به شکل موج در چت های گروهی، تنها در صورت فعال کردن این ویژگی در حساب واتساپ خود و سازگاری با گروه، مشاهده خواهید کرد.

با ضربه زدن روی دکمه بلافاصله چت صوتی همراه با رابط کاربری راه اندازی می شود. سپس، افراد، حداکثر تا 32 نفر، می‌تواند وارد شوند و شروع به صحبت کنند. برخلاف ویژگی تماس‌های گروهی موجود، چت‌های صوتی گروهی باعث نمی‌شود تلفن همه زنگ بخورد.

پس از ترک این چت گروهی، جلسه فعال می‌ماند اما پس از یک ساعت به‌طور خودکار به پایان خواهد رسید. چت های صوتی در واتساپ، مانند سایر پیام های آن، به طور پیش فرض رمزگذاری شده اند.

ویژگی جدید چت صوتی واتساپ ممکن است در نصب های غیر بتا نیز نشان داده شود. زیرا طبق اشارات WABetaInfo این نسخه به صورت گسترده تر ارائه شده است. با وجود ارائه این ویژگی توسط متا، تلگرام از سال 2020 دارای ویژگی چت صوتی است. برتری واتساپ این است که یکی از پرکاربردترین برنامه های چت در جهان با بیش از 2 میلیارد کاربر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.