چت Bing دیگر نیازی به حساب کاربری ندارد

چت Bing اکنون به کاربران  اجازه می دهد تا بدون ورود به حساب کاربری مایکروسافت، 5 نوبت در هر جلسه از این ابزار استفاده کنند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت ربات چت Bing را با پشتوانه ChatGPT حدود از ۱۰۰ روز پیش راه‌اندازی کرد. این چت‌بات قدرت هوش مصنوعی خود را در چند ماه گذشته به دست آورده و قابلیت‌های جدیدی کسب کرده است، اما تا به حال تنها برای افرادی با حساب کاربری مایکروسافت در دسترس بود. اما دیگر اینطور نیست و مایکروسافت پشتیبانی از استفاده از چت Bing بدون ورود به حساب کاربری راه‌اندازی کرده است، به این معنا که هر کسی می‌تواند از این ابزار استفاده کند.

مایکل شکتر، معاون رئیس بخش چت Bing در توییتی اظهار کرد: دسترسی چت بدون ورود به حساب کاربری روی Bing تنها با پنج نوبت چت در هر جلسه مقدور است. به همین دلیل برای دسترسی به مکالمه‌های بلندتر باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

با این حال، برای هر شخصی که از چت Bing بدون حساب کاربری مایکروسافت استفاده می‌کند، محدودیت قطعی تعداد پنج چت در هر جلسه وجود دارد. به عبارت دیگر، چت‌های احراز هویت نشده کاملاً محدود هستند. اما با این حال، این امکان وجود دارد که کاربران بدون حساب کاربری مایکروسافت از چت Bing استفاده کنند که این یک گام درست است.

ابتدا مایکروسافت چت Bing را با نسخه پیش‌نمایش تقریباً بدون محدودیت راه‌اندازی کرد. سپس شرکت یک محدودیت برای تعداد نوبت در هر گفتگو و در هر روز اعمال کرد. اگر با یک حساب کاربری مایکروسافت وارد شوید، می‌توانید تا 20 پیام در یک گفتگو و حداکثر 100 نوبت در روز داشته باشید.

این محدودیت ها به خاطر این بود که گفتگوهای بلندتر ممکن است موجب اختلال در موتور جستجو باشد. Bing گاهی اوقات از موضوع خارج شده و یا پاسخ‌های ناشایست و نامربوطی را بازتاب می‌دهد که انتقادات آنلاین را به دنبال داشته است. از آن زمان به بعد، مایکروسافت Bing Chat را بهبود بخشید تا بتواند گفتگوهای بلندتر را بدون بروز این مشکلات پشتیبانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.