چگونه از سرویس هوش مصنوعی Apple intelligence استفاده کنیم؟

چگونه از سرویس هوش مصنوعی Apple intelligence استفاده کنیم؟

شرکت اپل با رونمایی از نسخه بتا IOS 18.1، شیوه استفاده از سرویس هوش مصنوعی Apple intelligence را در اختیار کاربران قرار داد.

به گزارش تک‌ناک، تنها یک ماه پس از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان که در آن سیستم‌عامل IOS 18 معرفی شد، شرکت اپل با رونمایی از نسخه بتا IOS 18.1، کلیه توسعه‌دهندگان خود را با خبر فعال شدن apple intelligence شگفت‌زده کرد.

بر اساس اعلام شرکت اپل، پیش‌نیاز دسترسی به این سرویس داشتن آیفون 15 یا آیفون 15 پرومکس است، یا سیستم‌هایی که از چیپ M1 برخوردار باشند.

هوش مصنوعی جدید اپل

راه‌های نصب و راه‌اندازی هوش مصنوعی apple intelligence به روش زیر اعلام شده است:

  • مرحله اول: اتصال اپل ID به حساب توسعه‌دهنده (درصورت عدم برخورداری از این حساب از طریق وب‌سایت اپل اقدام نمایید)
  • مرحله دوم: بک‌آپ‌گیری از آیفون و آیپد
  • مرحله سوم: اجرای تنظیمات اپلیکیشن آیفون از مسیر General > Software Update > Beta Updates > Select iOS 18.1 Developer Beta
  • مرحله چهارم: نصب IOS 18 beta پیش از نصب و اجرای IOS 18.1 beta (به این دلیل که گزینه نسخه 18.1 در منوی بتا ظاهر نمی‌شود)
  • مرحله ششم: کلید Back را فشار دهید و منتظر ظاهر شدن iOS 18.1 Developer Beta باشید. سپس گزینه Download and Install را انتخاب کنید.
  • در پایان به مرحله تنظیمات رفته و زیر گزینه Accessibility کلید Apple Intelligence & Siri را انتخاب کنید و در انتها گزینه Apple Intelligence Waitlist را فعال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram