حالت Standby در iOS 17، فعال سازی حالت استندبای ایفون

آیفون 14 پرو مکس بهترین آیفون عرضه شده تاکنون است و با iOS 17، اپل این گوشی هوشمند را با ویژگی ها و ابزارهای جدید تقویت می کند.

به گزارش تکناک، یکی از این ویژگی‌ها حالت Standby ایفون است، که یک حالت کاملاً جدید را در آیفون هنگام شارژ در جهت افقی شارژ به ارمغان می‌آورد و دستگاه را به یک دستگاه نمایشگر هوشمند تبدیل می کند.

استفاده از حالت Standby در آیفون، (حالت استندبای ایفون)

حالت Standby به طور پیش فرض در آیفون های دارای iOS 17 و نسخه های جدیدتر فعال می‌شود. یعنی این حالت نیازی به تنظیم ندارد. با این حال، امکان برخی تنظیمات و سفارشی‌سازی‌هایی نیز در آن وجود دارد. بدین منظور:

۱. برنامه Settings را در آیفون خود باز کنید و به بخش StandBy بروید.

۲. گزینه StandBy، برای فعال یا غیرفعال کردن این ویژگی است و به طور پیش فرض روشن خواهد بود.

۳. گزینه Always On، خاموش کردن صفحه نمایش آیفون در صورت عدم استفاده، به یادگیری ماشینی متکی خواهد بود.

حالت استندبای ایفون
حالت استندبای ایفون

۴. در نهایت، گزینه Night Mode به کاربر اجازه می دهد تا زمانی که نور اتاق کم است، یک نسخه قرمز از رابط را به کار برید. به این ترتیب، Standby چشمان کاربر را آزار نخواهد داد.

استند بای ایفون
استند بای ایفون

۵. با سفارشی سازی تنظیمات، می توان برای نمایش آن آیفون خود را روی شارژر MagSafe در جهت افقی قرار داد.

فعال کردن استند بای ایفون
فعال کردن استند بای ایفون

۶. هنگام استفاده از حالت Standby، می توان برای جابجایی بین سبک ها و ویجت های مختلف، انگشت خود را به صورت عمودی و افقی به اطراف کشید.

Standby یک حالت مفید است و مشاهده زمان، تاریخ، آب و هوا و سایر اطلاعات مرتبط را با فونت های بزرگ آسان تر می کند. این حالت حتی از فعالیت‌های زنده و پخش‌کننده موسیقی داخلی پشتیبانی می‌کند و امکان لذت از تجربه‌ای فراگیرتر برای کاربران در دستگاه خود را فراهم می‌کند. همچنین آیفون شما طرحی را که برای یک شارژر MagSafe تنظیم کرده اید به خاطر می سپارد. بنابراین می‌توان چیدمان‌ مختلفی برای پایه‌های MagSafe مختلف موجود در اطراف خانه در نظر گرفت و iOS آنها را به‌طور خودکار شناسایی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.