کشف یک اشکال جدید در GOOGLE CALENDAR

طبق برخی گزارش ها برنامه GOOGLE CALENDAR به صورت تصادفی ورودی هایی بر اساس ایمیل های موجود در صندوق ورودی جیمیل ایجاد می کند.

طبق برخی گزارش ها برنامه GOOGLE CALENDAR به صورت تصادفی ورودی هایی بر اساس ایمیل های موجود در صندوق ورودی جیمیل و حتی ورودی هایی بر اساس برخی تبلیغات و ایمیل های بلااستفاده یا نامربوط ایجاد می کند.

به گزارش تک ناک، GOOGLE CALENDAR یک برنامه تقویم بسیار خوب در پلتفرم اندروید است و عملکرد هوشمند آن امکان تنظیم تقویم را بر اساس ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی GMAIL، فراهم می‌کند.

این ویژگی برای کاربران پرمشغله بسیار کاربردی است. با این حال،اخیرا گزارش هایی مبنی بر  وجود ایرادی در این ویژگی که موجب ایجاد تصادفی موارد در تقویم می‌شود، منتشر‌شده‌است.

الگو و دلیل ایجاد این موارد تصادفی نامشخص است. با این حال، کاربران متأثر بر این باورند که علت آن ایمیل‌های تاریخ‌دار است.

در حال حاضر هیچ راه حل موقتی برای آن وجود ندارد و فقط می توان منتظر رفع رسمی این مشکل از سوی گوگل بود. اگر GOOGLE CALENDAR شما نیز با مشکل بالا مواجه است، تنها راه حل حال حاضر غیرفعال کردن قابلیت ایجاد ورودی های تقویم بر اساس ایمیل در GOOGLE CALENDAR است. در حال حاضر هیچ نظر رسمی از طرف گوگل در مورد این موضوع وجود ندارد. بنابراین، حتی نمی‌توان گفت چه زمانی این رفع اشکال در دسترس خواهد بود.

طبق برخی گزارش ها برنامه GOOGLE CALENDAR به صورت تصادفی ورودی هایی بر اساس ایمیل های موجود در صندوق ورودی جیمیل ایجاد می کند.

معرفی گزینه فیلتر بر اساس محتوا(THEME FILTER) در جستجوی موبایلی گوگل

گوگل اخیرا فیلتر جدیدی برای جستجوی موبایل راه اندازی کرده است. این شرکت همچنین دکمه ای با پس زمینه آبی در زیر نوار آدرس معرفی کرده است و گزینه هایی برای موضوعاتی از جمله کتاب، امور مالی، پروازها، تصاویر، نقشه ها، اخبار، خرید و فیلم ها ارائه می دهد. علاوه بر این، موقعیت این گزینه ها به طور خودکار با توجه به کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران تنظیم می‌شود. این ویژگی به کاربران امکان یافتن سریعتر موضوع مورد نظر را می‌دهد.

علاوه بر مضامین از پیش تعیین شده توسط گوگل، هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص، گزینه “+” برای افزودن فیلتر به محتوا مورد نظر نیز برای کمک به کاربران در تعیین محدوده جستجو ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.