گوشی های هوشمند کشویی به بازار می آید

اخیرا گوشی های هوشمند تاشو با انسجام بیشتری وارد بازار شده‌اند و ممکن است در نیمه دوم سال 2024 نوع جدید گوشی های هوشمند کشویی وارد بازار شوند.

به گزارش تکناک، گوشی های هوشمند کشویی دارای نمایشگرهای کشویی خواهند بود. در حال حاضر این نوع صفحه نمایش با عرضه تلویزیون شاخص OLED R ال‌جی در سال 2020 محبوب شده است. ال جی همچنین در سال 2021 یک تلفن هوشمند کشویی را ثبت کرد، اما در نهایت عرضه آن لغو شد. همچنین، OPPO گوشی هوشمند کشویی خود، با عنوان OPPO X را معرفی کرد. اما هرگز آن را برای خرید در دسترس قرار نداد.

اخیرا گوشی های هوشمند تاشو با انسجام بیشتری وارد بازار شده‌اند و ممکن است در نیمه دوم سال 2024 نوع جدید گوشی های هوشمند کشویی وارد بازار شوند.

گوشی های هوشمند کشویی و ایجاد تحول در بازار

گزارش ها حاکی از وجود یک نمایشگر OLED تکی در OPPO X با اندازه 6.7 اینچ با قابلیت گسترش به فرمت مربعی 7.4 اینچی است. به گفته یکی از منابع داخلی به نام Revegnus، سازندگان چینی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فرمت های جدید برای رقابت با سامسونگ مسلط بر بازار تاشو هستند.

طبق پیش بینی Revegnus، به احتمال زیاد سازندگان اصلی چینی گوشی های هوشمند کشویی گسترش پذیر خود را در نیمه دوم سال 2023 روانه بازار خواهند کرد. اما او به شرکت خاصی اشاره نکرده است.

ممکن است اوپو در این زمینه نسبت به سایر برندها جلوتر باشد. اما Vivo و OnePlus نیز ممکن است نسخه‌هایی از تلفن‌های کشویی خود را عرضه کنند. هواوی، شیائومی و آنر نیز ممکن است در این معادله قرار گیرند. این اقدام شرکت‌های چینی در زمان مناسبی برای شکستن انحصار کره جنوبی در بخش فرمت‌های نوآورانه‌تر تلفن همراه انجام گرفته است. افزایش رقابت در این بخش برای اطمینان از محصولات بهتر با قیمت های مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان ضروری است.

ظهور نمایشگرهای کشویی در بازار تلفن های هوشمند، تحولی اساسی در طراحی گوشی ها ایجاد خواهد کرد. تلفن های هوشمند کشویی با امکان گسترش و جمع شدن نمایشگر‌، به طور بالقوه می توانند نمایشگر بزرگ تری را بدون وجود خطر آسیب در جابجایی به همراه راحتی یک گوشی هوشمند سنتی به کاربران ارائه دهند. صفحه‌نمایش‌های کشویی همچنین امکانات جدیدی برای مولتی‌تسکینگ، بازی و بهره‌وری ارائه می‌دهند. با این حال، باید دید این گوشی های هوشمند کشویی تا چه اندازه در دنیای واقعی بادوام و کاربردی خواهند بود. مانند هر فناوری جدید، این فرمت نمایشگر ممکن است در ابتدا با محدودیت ها و چالش هایی مواجه شود که قبل از تبدیل آنها به دستگاه‌های برتر مورد استفاده، باید بر این چالش‌ها غلبه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.