گوشی Nothing Phone در صدر گوشی‌های با کمترین قابلیت تعمیر

گوشی Nothing Phone  کمترین قابلیت تعمیر

طبق یافته‌های هیو جفریس، ویدیو بلاگر تعمیر دستگاه، گوشی اندرویدی بسیار سفارشی شده Nothing بالاتر از آیفون 14 پرو و ​​پرومکس به عنوان رتبه اول گوشی های هوشمند با کمترین قابلیت تعمیر اعلام‌ شد.گوشی Nothing Phone 

به گزارش تکناک، بر اساس این گزارش گلکسی S22 سامسونگ و گوگل پیکسل 7 که توسط سایر پرچمداران درک نشدند، از این جهت مورد تمجید قرار گرفتند.

سال 2022 دوباره سال آیفون‌هایی با عدم پشتیبانی از خدمات شخص ثالث و قفل‌های نرم‌افزاری استراتژیک بوده‌است. با این وجود، سری 14 به لطف تغییر بسیار در طراحی مدولار آن در مدل‌های 14 و 14 پلاس برای اولین بار در چندین نسل، لقب دستگاه های تلفن همراه سال با کمترین قابلیت تعمیر را توسط هیو جفریس نگرفته‌اند.

به لطف گوشی Nothing Phone  حتی با وجود 14 پرو و ​​پرو مکس (که از دید دمونتاژ‌کنندگان این دستگاه مانند نسل‌های پیش از آن نیز غیر قابل توجه به نظر می‌رسند) از این انتقاد اجتناب کردند.

طراحی شفاف و نورپردازی داخلی آن، تشریح یکی از واحدهای آن را در مقایسه با دستگاه‌های معمولی اندرویدی مدرن بسیار دشوارتر می‌کند. علاوه بر این، جفریس خاطرنشان کرد که با تعویض نمایشگر آن به دلیل عدم توانایی در کالیبراسیون مجدد آن پس از تعمیر، اختلال در عملکرد سنسور اثر انگشت ایجاد می شود.

در مورد پیکسل 7 این مساله صادق نیست، زیرا OEM Google ابزارهای نرم افزاری مورد نیاز را برای چنین مواردی به صورت رایگان دسترس قرار می دهد. این پرچمدار جدید ساده در ویدیوی جدید جفریس در مقایسه با گلکسی اس 22، تاج تعمیر پذیری را به خود اختصاص داد. با این حال، هر دو در نهایت به دلایل نسبتا واضحی در مقابل Fairphone 4 شکست خوردند.

این ویدیو بلاگر استرالیایی اعتراف کرد که ارزیابی های او از این نظر محدود است و به سختی توانایی بررسی همه گوشی های هوشمند عرضه شده در 10 ماه گذشته را داشته‌است.

علاوه بر این، ممکن است گوشی‌های هوشمند جدیدی در سال 2022 همچنان وارد بازار شوند، زیرا برخی از شرکت‌های OEM، به ویژه شیائومی، ممکن است برای عرضه پرچمداران جدید خود با پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 تا قبل از پایان سال تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.