چرا گوشی S23سامسونگ ارزان‌تر از مدل قدیمی است؟

گوشی S23 سامسونگ

سامسونگ طبق معمول همیشه ،سری گوشی S23 را شامل سه مدل S23، S23 پلاس و S23 اولترا ارائه خواهدکرد

به گزارش تک ناک، سامسونگ هنوز عرضه سری S23 را تایید نکرده است اما انتظارات برای عرضه در اوایل سال آینده است. با این حال، ما شاهد لو رفتن و رندرهای آنلاین زیادی نیز بوده ایم.

چگونه سامسونگ قیمت Samsung S23 را کاهش می دهد؟

شایعات حاکی از آن است که شرکت فناوری کره جنوبی به دنبال راه هایی برای کاهش قیمت مدل پایه گلکسی S23 است. در سال های اخیر تقریباً همه چیز افزایش قیمت داشته است. بنابراین سامسونگ چگونه قصد کاهش قیمت مدل پایه گلکسی S23 را دارد؟

یک کارشناس ادعا می کند سامسونگ درصدد حذف برخی از ویژگی های خود یا استفاده از قطعات ضعیف‌تر است. یکی از اجزایی که احتمالاً ضعیف‌تر خواهد بود، موتور ویبره است. ممکن است سامسونگ در نسخه ابتدایی سری S23 از یک موتور بازخورد لمسی سطح پایین استفاده کند.

تنزل قابل توجه دیگر ممکن است صفحه نمایش باشد. همانطور که سامسونگ ممکن است کیفیت صفحه نمایش را حفظ کند، احتمالا گوشی S23 سامسونگ حاشیه های بزرگتری نسبت به آنچه در S22 دیدیم خواهد داشت. با این کار سامسونگ می تواند دستگاه را با قیمت ارزان تری نسبت به مدل قبلی خود بفروشد.

همچنین شایعاتی مبنی بر گسترش این استراتژی کاهش قیمت در کل خط تولید گوشی S23 سامسونگ وجود دارد. اما این شایعات به اندازه آنچه در مدل پایه وجود دارد، روشن نیست.

تاریخ عرضه، رنگ ها و مشخصات گوشی S23 سامسونگ

این سازنده گوشی های هوشمند احتمالا مانند سری S22 در فوریه سال آینده از سری S23 رونمایی کند. خبرهای درز کرده نشان می‌دهند گوشی‌های هوشمند آینده ممکن است با چهار گزینه رنگ مختلف بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن عرضه شوند.

سامسونگ S23 احتمالاً از نسل بعدی چیپ کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند. همچنین دارای باتری 3900 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین احتمال حفظ صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس توسط سامسونگ در این مدل جدید وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.