گوشی Xiaomi 13T Pro چه ویژگی هایی دارد؟

یک افشاکننده، اخیرا مشخصات کلیدی Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro را افشا کرد. این افشاکننده همچنین ادعا کرده است که هر دو دستگاه در تاریخ یک سپتامبر امسال معرفی خواهند شد.

به گزارش تکناک، اونام  چیپست را فاش نکرد، اما گفت که دستگاه با یک SoC پیشروی ۴ نانومتری تجهیز شده است. اکنون، این گوشی هوشمند در پایگاه داده پلتفرم بنچمارکینگ Geekbench ظاهر شده است. این لیست، چیپست دستگاه را همراه با برخی مشخصات دیگر تأیید می‌کند.

لیست Xiaomi 13T Pro Geekbench

گوشی شیائومی 13T Pro با شماره مدل 23078PND5G در پایگاه داده Geekbench 6 ظاهر شده است. این دستگاه در آزمون هسته تکی ۱۲۸۹ امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای ۳۹۲۱ امتیاز در Geekbench کسب کرده است.

لیست نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست MediaTek با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز بهره می‌برد که نشان می‌دهد که ممکن است با چیپست Dimensity 9200 Plus کار کند. برای کسانی که نمی‌دانند، D9200 + در ماه گذشته معرفی شده است و در دو گوشی مانند iQOO Neo 8 Pro و Vivo X90s موجود است که هر دو به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می شوند. لذا، احتمالاً Xiaomi 13T Pro اولین گوشی با چیپست D9200 + در بازار جهانی خواهد بود.

دستگاه با 16 گیگابایت حافظه‌ی RAM و سیستم عامل اندروید 13 در Geekbench ظاهر شده است. شایعات فراوانی وجود دارد که همین گوشی یا نسخه تغییر یافته آن با نام تجاری Redmi K60 Ultra در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی Xiaomi 13T Pro، و  قیمت شایعه شده

طبق گزارشات، Xiaomi 13T Pro (Chinese electronics company) صفحه نمایش OLED با فرکانس ۱۴۴ هرتز، باتری ۵۰۰۰mAh با شارژ سریع ۱۲۰ وات، ۵۱۲ گیگابایت حافظه و یک دوربین بهینه‌سازی شده توسط Leica دارا خواهد بود. قیمت احتمالی آن حدود ۷۹۹ پوند و رنگ آن سبز مرجانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.