یک راهکار مفید برای اعلام زمان watchOS

اگر نمی‌توانید به ساعت مچی خود نگاه کنید، watchOS می‌تواند به راحتی زمان را اعلام کند. در اینجا نحوه فعالسازی ویژگی Speak Time در اپل واچ برای شما آمده است.

به گزارش تکناک، آخرین مدل‌های ساعت اپل، از جمله Apple Watch Ultra، دارای ویژگی‌های بسیار مفیدی هستند. اگر به هر دلیلی نتوانید به ساعت مچی خود نگاه کنید این ساعت قابلیت اعلام زمان را دارد. به این صورت شما می‌توانید زمان را بدون نیاز به هیچ سیگنال بصری‌ای تشخیص دهید. با این حال، برای فعال کردن این ویژگی Speak Time در watchOS 9 یا نسخه قدیمی‌تر، باید ابتدا مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. به برنامه Watch روی آیفون خود مراجعه کنید.
  2. پایین صفحه را بکشید و به بخش Clock بروید.
  3. کلید Speak Time را فعال کنید.
  4. همچنین، می‌توانید انتخاب کنید که این ویژگی در همه زمان‌ها یا فقط زمانی که Apple Watch شما روی حالت بی صدا است، کار کند.
  5. حال برای اعلام زمان توسط ساعت اپل خود، فقط کافی است دو انگشت خود را روی صفحه ساعت قرار دهید.

این ویژگی برای افرادی که همیشه نمی‌توانند به مچ خود نگاه کنند یا دچار اختلال بصری هستند، بسیار مفید است. اگر از روش عملکرد آن خوشتان نمی‌آید، می‌توانید به جای آن Siri را فعال کرده و زمان را او بپرسید. در نهایت، watchOS بیش از یک روش برای نمایش زمان به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی خود، روش مطلوب را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.