با تنظیمات جدید تردز میتوانید تبلیغ محتوایتان را در فیسبوک و اینستاگرام یا هر دو متوقف کنید.
بهگزارش تنکناک، اگر نمایش پستهای تردز در فیدهای Instagram و فیسبوک کاربران دیگر را دوست ندارید، متا بهزودی راهکاری برای متوقفکردن این کار خواهد اندیشید. اخیراً آلساندرو پالوزی، توسعهدهندهی نامآشنا، در توییتی به این موضوع اشاره کرده است که بهنظر میرسد Threads (social networking site owned by Meta Platforms) در حال کار روی تنظیمات حریم خصوصی جدیدی با عنوان «پیشنهاد پست در سایر برنامهها» باشد.
The Verge مینویسد که این تنظیمات به شما امکان میدهد تا از معرفی و پیشنهاد پستهای تردز در اینستاگرام و Facebook (American online social media and social networking service) یا هر دو را جلوگیری کنید. درحالحاضر، اگر پروفایل شما عمومی باشد، ممکن است متا پستهای شما را به کاربران دیگر در هر دو پلتفرم پیشنهاد دهد. بههمیندلیل، اخیراً ممکن است در فیدهای فیسبوک و اینستاگرام خود کاروسلهایی از ارسالهای تردز را مشاهده کرده باشید.
بدیهی است که متا از پستهای پیشنهادی بهعنوان ابزاری برای تبلیغ و رشد جایگزین شبکهی اجتماعی X خود استفاده میکند؛ اما خوشبختانه بهنظر میرسد که متا ممکن است مشغول کار روی راهی برای انتخاب خروجی کاربران باشد.
هفتهی گذشته، تردز در پاسخ به شکایت یکی از کاربران دربارهی نمایش محتوایش در Instagram (photo and video sharing social network owned by Meta Platforms) و فیسبوک گفت:
به بازخورد شما گوش میدهیم و به آن احترام میگذاریم. درحالیکه در این زمینه پیش میرویم، روی این مسئله نیز کار میکنیم.
با وجود گزارشهایی مبنیبر اینکه تردز پس از راهاندازی برای حفظ کاربران با مشکل مواجه شده است، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ماه گذشته اعلام کرد که تردز تقریباً 100میلیون نفر کاربر فعال ماهانه دارد. همچنان به افزودن ویژگیهای بیشتر ازجمله نظرسنجی و تصاویر GIF و دکمهی ویرایش ادامه میدهد.